וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה ימים אחרי הזכייה באוסטרליה: ווזניאקי עלתה לרבע הגמר בסנט פטרסבורג

הדנית, שרק בשבת זכתה לראשונה בקריירה בתואר גרנד סלאם, חזרה מהר לסבב וניצחה בקלות 0:6, 1:6 את אנסטסיה פוטאפובה הרוסייה בת ה-16. תשחק מול דריה קסאטקינה בסיבוב הבא

קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. AP
טיול נינוח. ווזניאקי היום/AP

חמישה ימים בלבד אחרי שזכתה בתואר הגרנד סלאם הראשון בקריירה שלה וחזרה אל המקום הראשון בעולם, עלתה היום (חמישי) קרוליין ווזניאקי בחזרה אל מגרש הטניס בטורניר סנט פטרסבורג מסבב הפרמייר של ה-WTA. הדנית ממש לא התקשתה לנצח 0:6, 1:6 את אנסטסיה פוטאפובה הרוסייה בת ה-16, שמדורגת 235 בעולם ונחשבת לכישרון גדול אחרי שזכה ב-2016 בווימבלדון לנערות. ווזניאקי נזקקה לשעה ועוד שבע דקות בלבד על מנת להשלים עלייה אל רבע הגמר, שם תשחק מול דריה קסאטקינה הרוסייה הנהדרת בת ה-20, שנמצאת במקום ה-23 בעולם וניצחה אתמול 2:6, 1:6 את אליזה קורנה.

טניסאית נוספת שנמצאת בכושר טוב וכבר ניצחה את קרוליין ווזניאקי בגמר אוקלנד השנה, היא יוליה גרגס. הגרמנייה אמנם הודחה מוקדם מאליפות אוסטרליה, אבל לא התקשתה במיוחד מול רוברטה וינצ'י בסנט פטרסבורג וניצחה אותה 5:7, 0:6 בתוך שעה ועוד 16 דקות. קיקי מלאדנוביץ' הצרפתייה, שזכתה בטורניר הזוגות במלבורן, הצליחה לעצור רצף של לא פחות מ-15 הפסדים ברציפות עם 4:6, 4:6 מול דומיניקה ציבולקובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully