וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מסוט אוזיל האריך את החוזה שלו בארסנל בשלוש שנים נוספות

הקשר הגרמני בן ה-29 חתם ויישאר תותחן, צפוי להרוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע. "זו החלטה חשובה מאוד ולכן הייתי צריך זמן והתייעצות עם כל מי שחשוב לי. פעם תותחן תמיד תותחן"

אחרי כל הדיווחים והדיבורים על הארכת החוזה, היום (חמישי) גם באה ההודעה הרשמית: מסוט אוזיל האריך את החוזה שלו בארסנל וחתם על "חוזה ארוך טווח" לפי הודעת המועדון. כזכור, חוזהו הקודם של הגרמני בן ה-29 היה רק עד סוף העונה הנוכחית, מה שעורר גל של שמועות על כך שהוא יעזוב כמו אלכסיס סאנצ'ס, שבחר לא להמשיך בקבוצה ולעזוב למנצ'סטר יונייטד כבר בינואר, אך אוזיל העדיף אחרת. על פי הדיווחים אוזיל ישתכר 350 אלף ליש"ט לשבוע והוא חתם לשלוש שנים.

אוזיל הגיע לארסנל ב-2013 ומאז הספיק לזכות איתה שלוש פעמים בגביע כשבסך הכול הוא רושם 182 הופעות, 36 שערים ו-61 בישולים. בין לבין, אוזיל זכה בגביע העולם עם גרמניה ב-2014. העונה אוזיל כבש ארבעה שערים ובישל שבעה נוספים ב-21 הופעות בסך הכול בכל המסגרות. אוזיל העלה פוסט לאינסטגרם כשהוא מצולם לצד ארסן ונגר וצייץ: "או כן! אני גאה להודיע שחתמתי על הדבר הזה (חוזה)... שלוש שנים נוספות עם ארסנל! זו הייתה אחת ההחלטות החשובות שקיבלתי בקריירה שלי ולכן הייתי צריך לחשוב ולהתייעץ עם כל מי שחשוב לי. דברים טובים לוקחים זמן! בסופו של דבר נתתי ללב שלי להחליט. כמו שאמרתי תמיד, אני מרגיש כאן כמו בבית ואני מלא מוטיבציה להשיג דברים גדולים בשנים הקרובות. פעם תותחן, תמיד תותחן!"

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
נשאר תותחן לשלוש שנים נוספות. אוזיל/רויטרס

הקטור ביירין

אוהד ארסנל המושבע, DT, חוגג את ההחתמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully