וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: בכורה לז'וטאוטאס בהפועל כפר סבא המתחדשת, קטמון תתאושש?

המאמן הליטאי שעבר בבקרה ידריך את חניכיו במפגש הקצוות מול מכבי הרצליה (15:00, 5+ לייב). קבוצת האוהדים תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול עפולה הלוהטת. הפועל פ"ת תארח את הפועל ר"ג

לא להשתמש. מגד גוזני
הפעם הוא יהיה על הקווים. ריימונדס ז'אוטאוטאס/מגד גוזני

המחזור ה-21 בליגה הלאומית ייצא מחר (שישי, 15:00 שעה אחידה, שידור ב-5+ לייב) לדרך כשהפועל כפר סבא המתחדשת תפגוש את מכבי הרצליה ותנסה להיצמד להפועל תל אביב שתשחק בשבוע הבא. הפועל עפולה תנסה להשיג ניצחון רביעי רצוף על חשבונה של הפועל קטמון. הפועל פתח תקוה והפועל רמת גן ייפגשו לדברי המאכזבות של העונה.

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא

הקבוצה של יצחק שום סופרת כבר שלושה משחקים ללא ניצחון. אחרי הפיטורים ההזויים של מסאי דגו הירוקים נכנעו 3:2 לבית"ר תל אביב/רמלה כשהמאמן החדש ריימונדאס ז'וטאוטאס צפה במשחק מהמרפסת בשל העובדה שלא עבר בבקרה. לקראת המשחק מול הרצליה עניין זה סודר והליטאי אמור לערוך בכורה על הקווים במשחק מול הרצליה. במקביל הקבוצה ביצעה מתיחת פנים וצירפה לשורותיה את רן יצחק, עוז פרץ ויובל טיטלמן שיעמדו לרשותו של המאמן. מנגד, החבורה של עופר טלקר ואריאל שיימן מגיעה מעודדת אחרי הניצחון על קטמון ורוצה עוד שלוש נקודות שעשויות להעלות אותה לראשונה מזה זמן רב מעל הקו האדום.

הפועל עפולה - הפועל קטמון

הקבוצה של אופיר חיים חיברה שלושה ניצחונות רצופים כשהאחרון שבהם, 0:1 על הפועל תל אביב הוא גם המרשים מכולם. מנגד, קטמון שאיבדה גובה אחרי ההפסד המפתיע למכבי הרצליה במחזור הקודם וזקוקה בדחיפות לשלוש נקודות כדי לשמור בחיים את השאיפות להפוך לקבוצת האוהדים הראשונה שמעפילה לליגת העל. עדי קונסטנטינוס שעבר לקטמון ממכבי נתניה יעמוד לרשותו של המאמן ליאור זאדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן

שתי הקבוצות שממשיכות לייסר את האוהדים שלהן גם העונה נפגשות לעימות חזיתי. פתח תקוה שהפסידה שלושה מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה מקווה להימנע מהדרדרות לקרבות התחתית. היריבה הפועל רמת גן ניצחה רק משחק אחד בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה ועוד כמה כישלונות עלולים להפוך אותה למועמדת רצינית לירידה. אגב, שתי הקבוצות השלימו השבוע עסקה במסגרתה אור ברוך עזב את הפועל פתח תקוה ועבר לשורות הפועל רמת גן.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל מרמורק

המארחת הוכיחה עם הניצחון על הפועל כפר סבא במחזור הקודם, כי גם העזיבה של שחר פיבן ודור ג'אן למ.ס. אשדוד לא פגעה ביכולת להפתיע קבוצות בכירות יותר. הפעם מצפה ל"תל אביבית" השנייה של הליגה הלאומית מפגש עם הנציגה הרחובותית הלא יציבה. בחמשת המשחקים האחרונים שלה מרמורק רשמה שני ניצחונות, תיקו ושני הפסדים. כך שתוצאת המפגש הזה היא בלתי צפויה לחלוטין.

בני לוד - הפועל ניר רמת השרון

ההזדמנות של המארחת לפתוח לחלוטין את המאבק בתחתית. אם בני לוד שנמצאת שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום תנצח את הקבוצה מהשרון הפער ביניהן יצטמק לשתי נקודות בלבד. העובדה שהיא לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה בוודאי לא מעודדת את אנשי רמת השרון לקראת שריקת הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully