וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באמברג הביסה את פנאתינייקוס, אוגוסטין ראביט להט

ניק קלאתיס קלע 31 נקודות והוסיף 7 אסיסטים אבל לא הצליח למנוע את ההפסד המפתיע 95:74 לגרמנים. ראביט קלע 26 נקודות והוריד 8 ריבאונדים. ניצחונות גם לחימקי ולבאסקוניה

שחקן פנאתינייקוס ניק קלאתיס. GettyImages
קלאתיס וחבריו לא הצליחו להמשיך במומנטום/GettyImages

המחזור ה-21 ביורוליג ננעל היום (שישי) עם שלושה משחקים. חימקי מוסקבה ניצחה במשחק הראשון 66:68 את מלאגה. בהמשך באמברג הפתיעה בגדול עם ניצחון 74:95 ענק על פנאתינייקוס ובאסקוניה הביסה 84:103 את הכוכב האדום בלגרד.

חימקי מוסקבה - מלאגה 66:68

הרוסים הגיעו אחרי הפסד לוולנסיה במחזור שעבר שקטע רצף של שני ניצחונות במפעל, היו שותפים לרבע ראשון חלש שהסתיים בסקור נמוך ביותר של 9:11 לטובת הספרדים. המארחים חזרו לעניינים ברבע השלישי וכפו משחק צמוד עד לסיום והצליחו, בעזרת סל ניצחון דרמטי של אנתוני גיל, לנצח ולעלות למאזן 9:12. את חימקי הוביל אלכסיי שבד, עם 22 נקודות.

באמברג - פנאתינייקוס 74:95

היוונים ניצחו 93:94 דרמטי את ז'לגיריס קובנה במחזור שעבר וקטעו רצף של שני הפסדים. הם ניסו לשמור על המומנטום נגד אחת הקבוצות החלשות ביורוליג שניצחה רק פעם אחת בשמונת המחזורים האחרונים, אך הופתעו בגדול. הגרמנים עלו ליתרון כבר מהפתיחה וגרמו לאורחים לרדוף אחריהם. הם אפילו התפוצצו ברבע אחרון ענק בו ניצחו 19:38 בדרך להבטחת הניצחון היוקרתי. אוגוסטין ראביט להט עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים, 31 נקודות ו-7 אסיסטים של ניק קלאתיס לא הספיקו לירוקים.

באסקוניה - הכוכב האדום בלגרד 84:103

אחרי הניצחון החשבו בשבוע שעבר, הבאסקים המשיכו לנצח ועלו למאזן של 11:10 בזכות ניצחון קליל על הסרבים. המארחים שלטו מהרגע הראשון ונעזרו ב-25 נקודות של רודריג בובואה שעזרו להם לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully