וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן עם ניצחון שמיני ברציפות - 0:2 על מיינץ

הבווארים ממשיכים לטייל לעבר האליפות, ריברי (33) וחאמס בשער נהדר (44) הגדילו את היתרון בפסגה ל-18 נקודות. תיקו ללברקוזן, הפסד דרמטי לשאלקה. ר.ב. לייפציג ניצחה 0:1 במנשנגלדבאך

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (מימין) על הספסל עם אריאן רובן. רויטרס
נהנו על הספסל. רוברט לבנדובסקי עם אריאן רובן/רויטרס

באיירן מינכן המשיכה את השיוט שלה לעבר אליפות נוספת כשניצחה הערב (שבת) 0:2 בחוץ את מיינץ והגדילה את יתרונה בפסגה ל-18 נקודות. באייר לברקוזן השנייה (0:0 בפרייבורג) ושאלקה (הפסד דרמטי 2:1 בבית לוורדר ברמן) שמטו נקודות, מריו גומז העניק לשטוטגרט נקודה עם שער ב-1:1 לרשת האקסית וולפסבורג. גם הרטה ברלין והופנהיים נפרדו באותה תוצאה. ר.ב. לייפציג הצליחה לנצח 0:1 בחוץ את בורוסיה מנשנגלדבאך משער בדקה ה-89.

חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן כובש. GettyImages
ביצוע נפלא. חאמס רודריגס כובש/GettyImages

מיינץ - באיירן מינכן 2:0

ניצחון ליגה שמיני ברציפות ו-14 ב-15 המשחקים האחרונים לבווארים, שמטיילים לעבר אליפות שישית ברצף. פרנק ריברי, אחד השחקנים עמם נמצאת באיירן מינכן במגעים להארכת חוזה, הפציץ בדקה ה-33 כדור שעבר בין כולם ונעצר ברשת. 11 דקות לאחר מכן, קורנטן טוליסו הקפיץ נהדר לעבר חאמס רודריגס, שעצר על החזה ומהאוויר בעט בשמאל אל הרשת את שערו הרביעי העונה. גם רוברט לבנדובסקי ואריאן רובן הריעו מהספסל. מיינץ ירדה אל המקום ה-16, ממנו הולכים למשחקי המבחן בסוף העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני באיירן מינכן מברכים את השוער סוון אולרייך. GettyImages
שמר על רשת נקייה. סוון אולרייך מקבל ברכות משחקני באיירן/GettyImages

פ.צ. קלן - בורוסיה דורטמונד 3:2

מישי בטשואיי שהגיע מצ'לסי התחיל את הקדנציה שלו בסטייל ובדקה ה-35 הגיע לכדור רוחב והעלה את האורחים ל-0:1. סימון זולר ניצל הדיפה לא טובה של בורקי כדי לאזן ל-1:1 בדקה ה-60, אבל כעבור שתי דקות בלבד בטשואיי השלים צמד חלומי והחזיר את היתרון לדורטמונד. 8 דקות חלפו והשערים המשיכו להגיע: הפעם היה זה תורו של הבלם הספרדי חורחה מרה לאזן ל-2:2. אבל הופעת הבכורה החלומית של בטשואיי נגמרה בסופו של דבר בניצחון, ובדקה ה-84 הבלגי מצא את אנדרה שורלה שכבש את שער הניצחון והעניק לדורטמונד ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים בהם סיימה בתיקו ועלייה זמנית למקום השני. הרצף של קלן, שלא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים, נגמר, והיא תנסה להשיג נקודות במשחקים הבאים במטרה לברוח מהמקום האחרון.

מישי בטשואיי שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג עם חבריו. AP
שחקני דורטמונד חוגגים ניצחון/AP

פרייבורג - באייר לברקוזן 0:0

הסטטיסטיקה לא נשברה. מאז השתלטה באיירן מינכן על הפסגה, הקבוצות שתופסת את המקום השני לא מצליחה לנצח. הפעם לברקוזן הייתה הקורבן, כשהיא לא הצליחה לנצח בחוץ את פרייבורג המדורגת 12. לוקאס אלאריו נגח לקורה כבר בדקה השמינית, כשמנגד ברנד לנו מנע מהמארחים להשיג ניצחון. תיקו מאופס ראשון של לברקוזן מאז ה-0:0 הביתי מול באיירן מינכן באפריל אשתקד, פרייבורג סופרת כבר תשעה משחקים ללא הפסד.

שאלקה - ורדר ברמן 2:1

בסיבוב הראשון ביצעה שאלקה מהפך בחוץ והשיגה 1:2 דרמטי, הפעם ורדר ברמן הגישה את הנקמה. ייבגני קונופליאנקה האוקראיני כבש בדקה ה-24 לזכות המארחת, אבל מתיאה נסטאסיץ' הורחק בדקה ה-78 ושאלקה מיד שילמה מחיר. מקס קרוזה הגיע לריבאונד והשווה דקה לאחר מכן, כשבדקה השלישית של תוספת הזמן דחק המחליף זלטקו יונוזוביץ' את שער הניצחון אחרי שמקסימיליאן אגשטיין הקדים את השוער. הפסד בית שני העונה לשאלקה, ברמן קטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום ה-15.

מקס קרוזה שחקן ורדר ברמן. AP
ורדר ברמן מעל הקו האדום. מקס קרוזה/AP

בורוסיה מנשנגלדבאך - ר.ב. לייפציג 1:0

הקבוצה של רלף האזנהוטל השיגה ניצחון חוץ יקר מאוד במאבק על הכרטיסים לשלב הבתים של ליגת האלופות. אוהדי ר.ב. לייפציג, לפחות המעטים מהם שעשו את הדרך הארוכה מהחלק המזרחי של גרמניה לזה המערבי, נאלצו להמתין עד הדקה ה-89 ואז ראו שער יפה של אדמולה לוקמן קיבל מסירת עומק מנאבי קייטה, עבר את השומר ובעט עם הרבה חוכמה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. האנגלי הצעיר, שעבר ללייפציג בהשאלה רק ביום רביעי, נכנס כמחליף בדקה ה-79 וכבש עשר דקות בלבד לאחר מכן. איזה ערב חלומי עבורו. לוקמן הוא האנגלי הראשון שכובש בבונדסליגה מאז אואן הארגריבס ב-2005.

שחקני ר.ב. לייפציג. רויטרס
שחקני לייפציג חוגגים/רויטרס

משחקים נוספים

וולפסבורג - שטוטגרט 1:1
לוולפסבורג: דיבוק אוריגי (24). לשטוטגרט: מריו גומז (60)

הרטה ברלין - הופנהיים 1:1
להרטה: סלומון קאלו (58). להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (38 בפנדל):30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully