וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מאשרים את "סעיף ורמוט". פלקושצ'נקו יגיע בקיץ?

1.2.2018 / 9:48

כזכור, במסגרת ההסכם למועדון תהיה אפשרות לקזז את סכום העברת ורמוט מרכישת שחקנים עתידית ללא התחייבות בזמן. גורם על הגעת ריינן: "הסגנון שלו שונה משל גרשון ודוס סנטוס. תהיה תחרות"

צילום: לילך וייס עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה סיימה את חלון ההעברות עם החתמה אחת בלבד, של בלם כרונינגן אטיין ריינן, אך במועדון טוענים כי הגעתו עדיין לא מסמלת השפעה על הבלמים רמי גרשון ואליסון דוס סנטוס. "אם עופרי ארד היה מגיע, ריינן לא היה כאן. העניין הוא שלא יכולנו להישאר בלי בלם שלישי", אמרו במועדון. "הסגנון של ריינן מעט שונה. הוא יודע להניע כדור מאחור, זה בלם עם סגנון משחק שונה מגרשון ודוס סנטוס, ברור שתהיה כאן תחרות גדולה על ההרכב".

כזכור, ביממה האחרונה שלפני ההעברה הפרטים הכספיים כבר סוכמו אולם הבלם דרש חוזה לשלוש שנים. חיפה סירבה, אך אלאך הבטיח כי תהיה לו אפשרות להמשיך בקבוצה אם יוכיח את עצמו העונה. אתמול בשעות הבוקר השחקן המריא לישראל, כדי לערוך בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה. ריינן התחיל את הקריירה בזוולה ושיחק במדיה בשנים 2005-2011. ביום האחרון של חלון ההעברות של ינואר 2011 הוא נמכר לאלקמאר תמורת 100 אלף יורו ובקיץ 2014 חתם בקאמבור. שנה לאחר מכן כרונינגן קנתה אותו תמורת כ-400 אלף יורו והוא חתם לשלוש שנים, כשהעונה חל פיחות במעמדו. לריינן 160 הופעות בליגה הבכירה בהולנד (כולל משחקי פלייאוף) ו-132 הופעות בליגת המשנה (כולל משחקי פלייאוף). מכבי חיפה היא התחנה הראשונה שלו מחוץ להולנד. אתמול נפוצו שמועות ברשתות החברתיות על סיכום לגבי מיכאל אוחנה. במועדון הבהירו כי בשום שלב לא פנו לשחקן או לנציגיו, והוא לא היה מועמד לקבוצה בחלון הנוכחי. יחד עם זאת, אם אוחנה ישוחרר בסופו של דבר בקיץ, ייתכן שחיפה תפנה אליו. שחקן נוסף שצפוי לעזוב הוא עמית זנטי, שקיבל הצעה ממכבי פתח תקוה לגבי העונה הבאה.

עוד בנושא:

אטיין ריינן חתם עד תום העונה במכבי חיפה
במקום כסף: שוויו של ורמוט יגולם בעסקה עתידית בין הפועל ומכבי חיפה
אבי לוזון לשחר: "גיא עשה מעל 50 אחוז, ההולנדים 25. שלא תרדו ליגה"

מקסים פלקושצ'נקו, הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
יחצה את הכביש? מקסים פלקושצ'נקו/מערכת וואלה!, לילך וייס

ומה לקראת הקיץ? כזכור, השבוע פרסמנו כי במסגרת עסקת ורמוט יקוזז סכום ההעברה מעסקה עתידית של מכבי חיפה עם שחקן שיגיע אליה, כשמקסים פלקושצ'נקו ודור מלול הם השחקנים היחידים שנמצאים על הפרק. בחיפה אישרו את קיום הסעיף אך אמרו: "עדיין לא קיבלנו כל החלטה לגבי העונה הבאה. יכול להיות שנרכוש שחקן בקיץ, ויכול להיות שזה יקרה בעוד שנתיים". עוד ציינו מקורבים לעסקה, כי היא לא תהיה מוגבלת בזמן ואם לא תחתים שחקן בקיץ, מכבי חיפה תוכל לעשות זאת גם בעוד כשנה וחצי. במועדון מתכוונים לבנות תכנית מסודרת, שתסתיים לקראת סיום העונה, ועד אז לא ינהלו מגעים עם שחקנים לעונה הבאה. ההחלטה הראשונה שתתקבל תהיה לגבי השחקנים שנמצאים יותר מעונה אחת בישראל. אלאך ורוטן סיכמו כי יקבלו החלטות סמוך לסיום העונה, כנראה בחודש אפריל, ואז יחלו מגעים עם שחקנים לעמדות ספציפיות. כאמור, תכנית המגירה היחידה שנמצאת על הפרק קשורה לשחקני הפועל חיפה.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: אטיין ריינן חתם עד תום העונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully