וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאס יסאיטיס נעצר בחשד שהיכה את אשתו. ספאחיה: "אני המום"

אקס מכבי תל אביב מואשם שתקף את בת זוגו השחקנית בעת שהיה שרוי בגילופין, ובתרחיש קיצון אף עלול להיכלא. המאמן תחתיו יסאיטיס פרח התייחס להאשמות: "זה לא נשמע כמו האדם שהכרתי"

קובי אליהו

אקס מכבי תל אביב סימאס יסאיטיס נעצר בשבוע שעבר בליטא בחשד שהיכה את אשתו, דוגמנית מקומית מוכרת. על פי החשד, הפורוורד בן ה-35 שמשחק כיום בליאקטבליס הליטאית, נהג באלימות כלפי אשתו מספר רב של פעמים, ופעם אחת תקף אותה באלימות יתרה כשהיה שרוי בגילופין.

הוא נחקר בשבוע שעבר במשך חמש שעות על ידי המשטרה המקומית, ובסיום החקירה הודיע הקצין הבכיר כי ישנה תשתית ראייתית מספקת כדי להגיש נגדו כתב אישום. גזר דינו יינתן ככל הנראה בשבועות הקרובים, וייתכן שבעקבותיו הוא ייאלץ לעזוב את קבוצתו הנוכחית ואולי אף לפרוש מכדורסל, מפאת גילו.

סימאס יסאיטיס מכבי אביב תלאביב. ברני ארדוב
הסתבך בגדול. יסאיטיס בימי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הפרשייה תופסת כותרות רבות בליטא בימים אלו, ובעקבותיה נחשפו גם אורחות חייו של יסאיטיס. על פי דיווחים, הוא נוהג לפקוד בתי קזינו, לבלות בברים ולעשן לעתים תכופות.

אמש (רביעי) התייחס נבן ספאחיה להאשמות נגד שחקנו לשעבר, אותו אימן בהצלחה בריטאס וילנה ולאחר מכן הביא אותו כנדוניה מהקבוצה הליטאית למכבי תל אביב, בקדנציה הראשונה שלו על הקווים ביד אליהו. "סימאס אחד השחקנים האהובים עליי. זכיתי איתו בשלוש אליפויות בשלוש מדינות שונות, ולעולם לא אשכח אותו. אני אוהב אותו מאוד, ולשמוע את ההאשמות הללו זה דבר קשה מאוד", אמר מאמן הצהובים. "זה לא סימאס שהכרתי. מבחינתי הוא שחקן מצוין, אבל קודם כל אדם נפלא".

יסאיטיס בן ה-35 היה שותף עם מכבי תל אביב לזכייה באליפות ב-2007, אבל עזב בתום עונה אחת ומשם המשיך למסע נדודים ברחבי היבשת. מאז הקדנציה בצהוב-כחול, הפורוורד הליטאי שיחק בלא פחות מ-10 קבוצות שונות, כולל טאו ויטוריה, גלאטסראיי, קובאן, קאפו ד'אורלנדו ופזארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully