וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ווסטהאם: "השחקנים האפריקאים גורמים לבעיות, יש להם גישה רעה"

טוני הנרי, שמכר עם סיום חלון ההעברות את החלוץ הגנאי אנדרה איוו, הסתבך בפרשיית גזענות כשב"דיילי מייל, חשפו מייל ששלח ובו נכתב: "לא רוצים יותר אפריקאים, הם גורמים לבלאגן כשהם ביחד"

ווסטהאם ניצלה את השעות האחרונות של חלון ההעברות באנגליה כדי למכור את חלוצה הגנאי אנדרה איוו תמורת כמעט 20 מיליון ליש"ט לסוונסי האקסית שלו. על פניו מדובר בעוד עסקה מיני רבות שהתבצעו בפרמיירליג, אלא שכעת מסתבר שעומדת מאחוריה פרשת גזענות שמסעירה את אנגליה.

ב"דיילי מייל" מדווחים שטוני הנרי היו"ר של הפטישים הודה כי קבוצתו רצתה להגביל את מספר השחקנים האפריקאים שלה משום ש"יש להם גישה רעה והם "גורמים למהומה כשהם לא בקבוצה". מסתבר שהנרי שלח מייל ב-27 לינואר לחבר הנהלה אחר של הקבוצה בתגובה לשחקן קמרוני שהיה מועמד לקבוצה וכתב: "אנחנו לא רוצים עוד אפריקאים יותר והוא לא מספיק טוב. אם קריסטל פאלאס לוקחת אותם שיהיה לה בהצלחה".

אנדרה איוו שחקן ווסטהאם. רויטרס
נמכר כי הוא אפריקאי? אנדרה איוו/רויטרס

כשהנרי נשאל האם יש מדיניות ברורה של הקבוצה נגד שחקנים אפריקאים הוא טען שלא, אך בעיתון מדווחים שהוא אמר לסוכנים עמם הוא עובד בחודש שעבר שהוא לא רוצה שחקנים אפריקאים. לאחר מכן הנרי הודה וטען ש"יש לנו שלושה שחקנים אפריקאים ואנחנו מרגישים שאנחנו לא רוצים עוד אפריקאים". כשנשאל מה הסיבה, ענה: "לא מדובר בסיבה גזענית, פשוט יש להם גישה רעה. היו לנו בעיות עם סאקו, גילינו שכשהם לא בקבוצה הם גורמים לכאוס. כשיש לך יותר מדי אפריקאים, הם יושבים ביחד ויוצרים סיאוטציה שיכולה לגרום לבעיות".

אגב, ווסטהאם "נפטרה" בחלון ההעברות של ינואר גם מדיאפרה סאקו החלוץ הסנגלי שעבר בהעברה חופשית והשחקן הבכיר היחיד האפריקאי שנותר במועדון הוא שייקו קויאטה הקשר הסנגלי בן ה-28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully