וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד נותר מחוץ לסגל ברייטון. דיווח: רדינג מנסה לצרפו ברגע האחרון

ה"דיילי מייל" טוען שהקבוצה מהצ'מפיונשיפ, שהתעניינה בחלוץ כבר בקיץ, מנסה להחתימו לפני שהחלון נגמר. חמד הוחלף על ידי אוז'ואה בסגל לסאות'המפטון ועלול לאבד את מקומו ברוטציה

תומר חמד שחקן ברייטון לפני יאן ורטונגן שחקן טוטנהאם. GettyImages
בדרך ליעד חדש? תומר חמד/GettyImages

ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח היום (רביעי) שרדינג מליגת המשנה באנגליה מנסה לצרף את תומר חמד לפני שחלון ההעברות נסגר. קבוצתו של יאפ סטאם, שממוקמת במקום ה-18 בצ'מפיונשיפ, כבר התעניינה בחמד בחלון ההעברות של הקיץ, אך לא הצליחה להחתימו. ראוי לציין שרדינג החתימה את החלוץ כריס מרטין מדרבי, שמשחק בסגנון של חמד. החלוץ הישראלי נותר מחוץ לסגל קבוצתו למשחק נגד סאות'המפטון, כשצירופו של החלוץ לאונרדו אוז'ואה מלסטר סיטי עלול להוציא אותו מהרוטציה, שכן כעת הארגנטינאי חולק את עמדת החלוץ יחד עם גלן מרי.

חמד בן ה-30 גדל במכבי חיפה וערך את הופעת הבכורה שלו במדים הירוקים בעונת 2005/06. הוא הושאל למכבי הרצליה, בני יהודה ומכבי אחי נצרת, לפני שחזר לקבוצת נעוריו בעונת 2010/11 ועזר לה לזכות באליפות עם 18 שערים בכל המסגרות. העונה הטובה שלו גרמה להתעניינות באירופה, ובעונה הבאה חמד חתם במאיורקה מהליגה הספרדית, בה שיחק שלוש שנים לפני שעבר לאלמריה. בעונת 2015/16 הצטרף לברייטון ובעונה שעברה עזר לה לעלות לפרמיירליג עם 13 שערים ב-33 הופעות. העונה כבש פעמיים בליגה הבכירה. החלוץ גם לבש 25 פעמים את מדי הנבחרת הלאומית של ישראל וכבש 15 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully