וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסול באטלר ואשתו נהרגו בתאונת דרכים בלוס אנג'לס

שחקן ה-NBA לשעבר, שנבחר בדראפט בשנת 2002 ורשם קריירה עשירה ומגוונת, איבד שליטה על רכבו בשעות הלילה ורכבו התהפך. המשטרה חוקרת את המקרה וצפויה לפרסם פרטים נוספים בהמשך

שחקן סן אנטוניו ספרס ראסול באטלר. AP
ראסול באטלר במדי סן אנטוניו/AP

רשת "TMZ" האמריקאית מדווחת היום (רביעי) ששחקן ה-NBA לשעבר ראסול באטלר ואשתו נהרגו בתאונת דרכים בסטודיו סיטי, לוס אנג'לס. באטלר בן ה-38, שנבחר בדראפט על ידי מיאמי היט בשנת 2002, איבד שליטה על רכבו בשעות הלילה ודהר במהירות אל עבר מגרש חנייה. כשעבר את מחסומו, הרכב התנגש בחוזקה בקיר והתהפך. המשטרה עדיין חוקרת את המקרה וצפויה לפרסם פרטים נוספים בהמשך.

באטלר, 38, נבחר בדראפט על ידי מיאמי ב-2002 ורשם קריירת NBA עשירה ומגוונת במהלכה עבר במספר קבוצות כמו ניו אורלינס, לוס אנג'לס קלפרס, שיקגו בולס, טורונטו, אינדיאנה, וושינגטון וקבוצתו האחרונה היתה סן אנטוניו ב-2015/16. בספטמבר 2016 הוא חתם במינסוטה, אבל נופה ממנה כעבור חודש אחרי חמש הופעות בלבד בקדם העונה. הוא שיחק לאחרונה בליגת ה-BIG3 של אייס קיוב. אשתו של באטלר, ליאה להבל, הייתה זמרת R&B שהשתתפה בריאלטי האמריקאי "אמריקן איידול" בשנת 2004.

* וושינגטון הודיעה שג'ון וול רכזה המצטיין עבר ניתוח ארתוסקופיה בברכו השמאלי בקליניקה בקליבלנד והוא צפוי להיעדר לתקופה של בין שישה לשמונה שבועות.

עוד בנושא:

"60 נקודות וטריפל דאבל, אלוהים ישמור": דוראנט ולברון מצדיעים לג'יימס הארדן
עומרי כספי על הירידה החדה במעמדו: "כבר הייתי בסרט הזה בעבר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully