וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר זועם על שחרור לוקאס מורה מפ.ס.ז': "חבל שאני לא הבעלים"

המתיחות בין הכוכב הברזילאי לראשי פ.ס.ז' גוברת אחרי העזיבה של החבר הקרוב. ניימאר ביקר את אמרי וההנהלה: "היה אפשר להוציא ממנו הרבה יותר". במקביל: נמשך הלחץ להחתימו בריאל

רויטרס

בווידאו: תקציר ה-1:4 של ריאל מדריד על ולנסיה

גוברת המתיחות בין ניימאר לראשי פריס סן ז'רמן. אמש (שלישי) עבר חברו הטוב לוקאס מורה בדיקות רפואיות בטוטנהאם לקראת מעבר ללונדון, וניימאר לא הסתיר את כעסו בעקבות המהלך. "אני עצוב כי הוא חבר טוב, ומעבר לזה הוא שחקן מעולה שכמעט לא השתמשו בו", אמר החלוץ אמש לאחר הניצחון 2:3 של פריס סן ז'רמן על ראן בגביע. "זה לא פייר שנתנו לו לעזוב, כי הוא כמו אח מבחינתי ואני בטוח שהיה אפשר להפיק ממנו הרבה יותר תועלת. מבחינתי הוא ממש לא היה צריך לעזוב את הקבוצה, אבל אני לא הבעלים, אז...".

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
הפעם זו אפילו לא ביקורת מרומזת. ניימאר/AP

הביקורת המפורשת הזו היא המשך ישיר למתחים בינו לבין הקבוצה בשבועות האחרונים. ברקע מרחפות כמובן כל העת שמועות על מעבר לריאל מדריד בקיץ, וגם ביציעים התמיכה בברזילאי כבר לא גורפת כבעבר. אגב, אמש הוסיף ראש ההתאחדות הספרדית חבייר טבאס אש למדורה כשאמר ש"אעשה הכל כדי שניימאר יחזור לליגה שלנו". טבאס הוסיף ש"לא משנה אם זו ברצלונה או ריאל מדריד, מקומו של ניימאר בליגה הספרדית - הליגה שמשחקים בה הכוכבים הגדולים ביותר בעולם".

בכל מקרה, האפשרות שניימאר יחזור לברצלונה נראית נכון לעכשיו קלושה. אמש התראיין דני אלבס, חבר קרוב נוסף של ניימאר, לתקשורת הצרפתית, ולא הותיר מקום לספק באשר לכוונותיו של הכוכב כשאמר ש"ניימאר היה צריך לצאת מהצל של מסי. לשחק לצד כוכב ענק כמו ליאו זו ברכה, זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לך אי פעם, אבל באיזשהו מקום זה קצת עצר את ההתקדמות שלו. אני שמח שעכשיו ניימאר הוא אחד השחקנים הכי משפיעים והכי חשובים בכדורגל העולמי, ממש כמו מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully