וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בעולם הכדורגל: קבוצה טורקית רכשה שחקן באמצעות ביטקוין

הארונוסטספור החצי-מקצוענית רכשה את עומר פארוק קירוגלו בן ה-22 תמורת 4,500 לירות טורקיות - 2,000 מהן שולמו באמצעות המטבע הווירטואלי: "החלטנו לפאר את שמנו במדינה ובעולם"

בזמן ששוק ההעברות העולמי הולך וגועש לקראת סגירת החלון ביום רביעי, נרשמה היום (שלישי) היסטוריה בעולם הכדורגל, עם ההעברה הראשונה אי פעם ששולמה (בחלקה) בביטקוין.

האחראית לעסקה הייחודית הזו היא הקבוצה הטורקית החצי-מקצוענית הארונוסטספור, שרכשה את עומר פארוק קירוגלו בן ה-22 תמורת 4,500 לירות טורקיות - 2,000 מהן שולמו באמצעות מטבע הביטקוין הווירטואלי.

"החלטנו לפאר את שמנו במדינה ובעולם", הסביר נשיא המועדון הלדון סהיט. "אנחנו גאים בזה". קורגלו נשמע נרגש גם הוא ואמר: "זו פעם ראשונה שזה קורה בעולם. כפי שהנשיא אמר, אנחנו עושים משהו חדש. אני פתוח לדברים חדשים".

בדומה למדינות אחרות באסיה, כך גם הממשלה הטורקית הזהירה לאחרונה משימוש בביטקוין. במצרים הוציא המופתי פסק הלכה נגד המטבע הווירטואלי הלא יציב, ואמר כי הוא מסוכן מאחר שהוא אינו נתון לפיקוח של סמכות מרכזית. "הביטקוין אסור בשריעה מאחר שהוא פוגע באנשים פרטיים, בארגונים ובמוסדות. הוא חראם (אסור) לפי האסלאם". מג'די עשור, יועץ של המופתי, אמר כי הביטקוין "משמש ישירות למימון טרוריסטים".

עוד בנושא:

פסק הלכה במצרים נגד הביטקוין: "אסור באסלאם ומממן טרור"
אומת הסטארט אפ? למה אין כמעט זירות מסחר בביטקוין בישראל
סערת הביטקוין: מערכת מבוססת על מטבע דיגיטלי תמוטט את הבנקים?

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully