וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר בסוגיית הפועל ירושלים - ברייסי רייט פסק לטובת הקבוצה

30.1.2018 / 18:27

אסף הדסי פסק לטובת האדומים בכל הסעיפים, חייב את שחקנה לשעבר בהוצאות הקבוצה ושכר טרחת הבורר. ירושלים צפויה להגיש בימים הקרובים את תביעתה בדבר הנזק הכספי שנגרם לה עקב הפרה זו

one

פרשת ברייסי רייט - הפוועל ירושלים לא הסתיימה. אתמול (שני) ניתן פסק הבורר בתביעות ההדדיות שהגישו שני הצדדים. בירושלים כתבו היום כי "באוקטובר 2015, המריא השחקן לחו"ל בטענה שהוא מבקש להיעדר מפעילות הקבוצה לצורך טיפול בעניינים אישיים. בדיעבד התברר לראשי המועדון כי השחקן שיקר וכי יעד נסיעתו היה סין וזאת על מנת לבחון השתלבותו בקבוצת Guandong. שלב זה של הבוררות דן אך ורק בשאלת החבות - קרי מי מהצדדים הפר את חובתו החוזית".

עוד הודיעו בירושלים: "בפסק הבורר קובע עו"ד אסף הדסי (הבורר מטעם איגוד הכדורסל) כי השחקן הוא שהפר את ההסכם בינו לבין הקבוצה, וכתוצאה מכך ביטול החוזה על ידי המועדון נעשה כדין. בפסיקתו דוחה הבורר את כל טענות השחקן ואף מציין כי רייט 'הונה למעשה את ראשי הקבוצה', ו'מסר להם גרסה שקרית הן לגבי יעד נסיעתו והן לגבי מטרתה', ובעת חקירתו הנגדית התנהגותו של רייט הייתה 'תמוהה, שלא לומר מתחמקת, והשחקן אף לא ידע להצביע על עובדות בסיסיות'. עוד הוסיף הבורר כי 'טענותיו של השחקן בדבר רצונה של הקבוצה להיפטר ממנו אינן משכנעות, ואינן עולות בקנה אחד עם העדויות שהושמעו בפניי'. הבורר אף הגדיש בדבריו ואמר כי 'התרשמותי מהעדויות שהושמעו בפניי, כולל הראיות בכתב שהוצגו, הינה כי הקבוצה היא זו שעשתה מאמצים רבים על מנת ללכת לקראת השחקן, להקל עליו ולשפר את מצב רוחו, ומנגד השחקן הוא זה שהחל מפתיחת העונה חש מרמור מסויים'. ואף פסק כי 'לאור הממצאים והמסקנות בתביעת הקבוצה סיום ההתקשרות היה צעד נכון, חוקי ואף מתבקש'".

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
ברייסי רייט/יוסי ציפקיס

בירושלים סיכמו בהודעתם: "במהלך הבוררות, הוצגו לעו"ד אסף הדסי תמלילי שתי שיחות שנערכו בין מנכ"ל הקבוצה, גיא הראל, לבין ברייסי רייט. השיחה הראשונה התקיימה יום לפני נסיעתו לחו"ל, בעוד השנייה התקיימה ביום שובו. בשיחות אלה הוכח שהקבוצה הראתה רצון אמיתי לעזור בפיתרון בעיותיו האישיות מחוץ למגרש. מתמלילי השיחות עולה כי הראל אמר לרייט במהלך השיחה ביניהם טרם נסיעתו 'אני מוטרד שיש לך הרבה דברים על הראש. אני יודע שיש לך עניינים אישים, ומהיום שהגעת אמרתי לך שנשמח לעזור לך בכל נושא זה' , ואף אמר לו 'אני ממש רוצה שתהיה שמח פה... אם תחזור אליי ותגיד שאתה יכול להיות פה שמח - אני אלחם בשביל זה!". בשיחה נוספת, לאחר שובו של רייט מסין, השחקן אף אמר להראל 'אני לא חושב שיש עוד משהו שיכולתם לעשות עבורי. כמו שאמרתי לך לפני שנסעתי - אתם עשיתם עבורי הכל'".

הבורר שפסק לטובת הקבוצה בכל הסעיפים, חייב את השחקן בהוצאות הקבוצה ושכר טרחת הבורר. הקבוצה הודיעה כי "תשקול את המשך צעדיה, וצפויה להגיש בימים הקרובים את תביעתה בדבר הנזק הכספי שנגרם לה עקב הפרה זו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully