וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי מאור: "איבדנו יותר מדי כדורים". בר טימור: "קרסנו מנטלית"

30.1.2018 / 8:09

הפועל ירושלים נחלה הפסד שני רצוף בליגה, הפעם מול מכבי אשדוד, המאמן הודה: "היתה לנו נחיתות בריבאונד, כך אי אפשר לנצח". טימור: "קרסנו במחצית השנייה, אנחנו נגמרים מהר מדי"

one

אחרי תקופה די טובה מבחינתה הפועל ירושלים ספגה אמש (ראשון) הפסד שני ברציפות, הפעם 65:74 בחוץ מול מכבי אשדוד. בירושלים הביעו דאגה מההפסדים האחרונים, ולא רוצים להגיע למשחקי הגביע במומנטום רע, וכבר אמש הדגישו בפני השחקנים כי הם חייבים לשדרג את הריכוז והיכולת בהגנה.

מודי מאור מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
עוד הפסד מדאיג. מודי מאור/לירון מולדובן

"יש ימים שהכדור לא נכנס, אבל אז צריך להיות עקביים בהגנה, ולעשות דברים אחרים כדי לנצח", אמר מודי מאור. "היו לנו איבודי כדור ונחיתות בריבאונד, ככה אי אפשר לנצח משחק, אפשר ככה להפסיד אפילו בהפרש גדול יותר".

כשנשאל אם הפיגור במחצית השנייה הזכיר לו הפסדים קודמים של ירושלים, השיב המאמן: "אני לא רואה דמיון בין ההפסד הזה להפסדים אחרים שלנו, לא היינו בשטף ההתקפי שאנחנו רוצים".

בר טימור הוסיף: "קרסנו במחצית השנייה. בראשונה שיחקנו מצוין אולי לא התקפית אבל הגנתית שמרנו מאוד טוב. יש לנו בעיה שאנחנו נגמרים די מהר, זה קרה לנו נגד הפועל תל אביב וגם היום. אנחנו צריכים לטפל בזה ואנחנו עושים את זה, זה לוקח זמן אני מאמין שנשתפר."

טימור הוסיף: "אנחנו נגמרים מנטלית. כל אחד עם הנקודות החזקות והחלשות שלו, אבל פיזית אנחנו מתקשים. היו לנו הרבה פצועים עד לאחרונה, האימונים לא היו כמו שצריך בגלל מחסור באנשים. זה לא תירוץ, אלא מצב שקרה מתמודדים עם זה, אני מאמין שישתפר."

השחקן התייחס ליכולת האישית שלו: "עדיין יש לי פציעה מציקה בברך. כבר הרבה מזמן, מנובמבר. אני מרגיש יותר טוב. אנחנו עם הראש באילת, רוצים לחזור לנצח אחרי שני הפסדים אח"כ נתכונן לחצי גמר הגביע מול חולון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully