וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "יש יותר מדי אנרגיות לא טובות מסביב לקבוצה"

30.1.2018 / 7:10

על אף שהתרגלו לטלטלות העונה, גם בבית"ר מתחילים להבין כי המצב מתחיל להיות נפיץ: "חייבים לנצח את מכבי חיפה ולחזור למסלול". בן זקן ספג ביקורת: "יותר מדי בעיות מקצועיות, הכישרון מחזיק אותנו". ג'ניה ברקמן מנצרת עילית עשוי להצטרף

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מתן חדד

1. מקבלים את התוצאה, מודאגים מהאווירה

בבית"ר ירושלים קיבלו בצורה רגועה יחסית את ההפסד למכבי נתניה אך יחד עם זאת חוששים מהבאות. בשבוע הבא תפגוש הקבוצה את מכבי חיפה בטדי ובמועדון אומרים: "אין ברירה אלא לנצח את המשחק הזה ולחזור למסלול. יש יותר מדי אנרגיות לא טובות מסביב והכל מרגיש נפיץ אבל ידעתנו לצאת ממצבים כאלה בשנים האחרונות. צריך לנצח את חיפה ולדעת להיות מוכנים גם לגביע".

כאשר בבית"ר מדברים על מצב נפיץ הם מתכוונים לקללות של האונדים כלפי הבעלים אלי טביב, כאשר עשרות האוהדים חיכו בסיום המשחק אמש לטביב והחשש הוא כי עוד תוצאה או שתיים לא טובות והבלגן בקהל ייצא משליטה. בבית"ר חזרו ואמרו: "נתניה קבוצה איכותית, היא הוציאה ארבע נקודות מבאר שבע כך שזה לא כזה נורא להפסיד לקבוצה הזאת אבל אם לא תהיה אחדות סביב הקבוצה כולנו נצטער על זה".

המאמן בני בן זקן סירב להתייחס בסיום לסאגת יוסי בניון וההשפעה שלה על הימים האחרונים, ואמר: "לא מתעסק בזה אלא במשחק. סביב בית"ר תמיד יש רעשים, זה מקום מאוד מאוד ציבורי תמיד יש רחשים סביבו וצריך להפריד, אני מתרכז בכדורגל".

בן זקן והצוות המקצועי ספגו ביקורת בסיום כאשר גורמים במועדון אמרו: "זה לא מפתיע, היו לנו יותר מדי בעיות מקצועיות במשחקים האחרונים והכישרון החזיק אותנו". בבית"ר ציינו כי ב-5 מ-7 משחקי הליגה האחרונים הקבוצה סופגת בדקות הפתיחה וצריכה לרדוף אחרי היריבות. מעבר לכך, מאזן החובה של הקבוצה הוא כ-27 שערים כאשר רק 5 קבוצות ספגו יותר ממנה ועל כך הצוות המקצועי יהיה חייב לתת את הדעת.

"זה לא עניין של בלם אלא של משחק הגנה קבוצתי שלא עובד והרבה חוסר ריכוז", הסבירו בצוות המקצועי את הנתונים. אנתוני וארן השלים 13 שערים בכל המסגרות העונה והמשיך עם נתוני ניידות גבוהים של 11.8 ק"מ, שני רק לקלאודמיר פריירה שסיים עם 11.9. בבית"ר יישבו עם וארן על חוזה חדש לשנתיים נוספות.

עוד בנושא:

בית"ר הפסידה בנתניה, האוהדים יצאו נגד אלי טביב
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים עם קלאודמיר. ברני ארדוב
הפסד אחד והלחץ כבר מחלחל. וארן וקלאודמיר מאוכזבים/ברני ארדוב

2. בית"ר חוששת מבית הדין

כבר בסיום המשחק כח האבטחה ביקשו אנשי האבטחה בנתניה מאנשי בית"ר שלא לצאת ללא ליווי, כאשר חלקם בכלל החנו את רכביהם אל מול הכניסה המרכזית לאצטדיון, מקום בו לא נכח קהל בסיום. בית"ר תעמוד ביום ד' לדין בעקבות הקריאות הגזעניות והשלכת חפצים במשחק נגד בני סכנין, כאשר כנגד הקבוצה עומד עונש הפחתת 2 נקודות על תנאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים עם טל כחילה. ברני ארדוב
עוד משחק מתסכל. אנטואן קונטה/ברני ארדוב

3. קליימן מוטרד, קונטה מאכזב

חן עזרא היה בספק ל-11 עד שעתיים לפני המשחק, אז חש טוב יותר והוחלט כי יפתח. בוריס קליימן התאמן חלקית השבוע וסובל מכאבים, מה שבמועדון חושבים שמשפיע על המשחק שלו לאחרונה. קליימן גם מוטרד מהעובדה שבניגוד לשחקנים כמו איתי שכטר, במועדון כלל לא מדברים איתו לעונה הבאה והוא חש כי מראים לו את הדלת החוצה. בבית"ר ישוחחו עם השוער וינסו להבין מה עובר עליו בתקופה האחרונה.

מי שאיכזב מאוד היה אנטואן קונטה, שחזר לאחרונה לעמדת המגן הימני. על אף שהיו לו משחקים לא רעים, קונטה עדיין לא מזכיר את השחקן מהעונה שעברה ויש לו תהליך לא פשוט לעבור עד שיחזור לכושר מלא כמגן. קונטה גם "זכה" לביקורת משחקנים, שאמרו: "כמה כדורים לא מדויקים, כמה טעויות, כאילו הראש שלו לא היה במשחק הזה. חבל, הוא אמור להיות היתרון שלנו על כל הליגה ולא להיפך".

אוהדי בית"ר ירושלים עם שלטים נגד אלי טביב. מיה בנאי, מערכת וואלה! NEWS
מוחים נגד טביב. אוהדי בית"ר/מערכת וואלה! NEWS, מיה בנאי

4.מי יעזוב ומי יגיע?

בית"ר ירושלים בחנה בימים האחרונים אפשרות לצרף את החלוץ הניגרי אזקיאל הנטי, שמשחק בווידאוטון ההונגרית, ובבירה מקווים להחתים אותו עד תום מועד חלון ההעברות. הקבוצה הגישה הצעה להנטי ששיחק בעבר בקבוצת הנוער של מילאן ולאחר מכן הושאל לספציה ופרוג'ה. בהמשך עבר לליגה הסלובנית ואחרי תקופה נהדרת באולימפיה לובליאנה, לוקומוטיב מוסקבה רכשה אותו תמורת 5 מיליון יורו (ינואר 2016). הוא לא התאקלם כראוי ברוסיה ובקיץ האחרון וידאוטון רכשה אותו מלוקומוטיב תמורת 500 אלף יורו. מאז תחילת העונה הוא כבש 5 שערים ובישל 3 נוספים בליגה ההונגרית.

בגזרת השחרורים, מי שעשוי לעבור קבוצה הוא ציון צמח אשר מספר קבוצות מעוניינות בו, ביניהן רעננה ואשקלון. עדיין לא התקבלה החלטה אם לשחרר את שון גולדברג או חן דילמוני כאשר מכבי נתניה מעוניינת באחד מהשניים. הקבוצה לא הצליחה לצרף שחקן זר לפני תום החלון ועשויה לצרף לעיבוי הסגל את בלם נצרת עילית, ג'ניה ברקמן בן ה-26. ברקמן משחק כל חייו בנצרת עילית ומשמש כקפטן. העונה הוא כבש שני שערים. בעברו השתייך ברקמן לנבחרת הצעירה והיה מועמד למספר קבוצות בליגת העל אך לא עשה את המעבר אף פעם. במידה שלא יצורף זר ברגע האחרון, פול אדגר יישאר בסגל הקבוצה עד לתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully