וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "ערן לוי אחד ויחיד". צפו באוהדי בית"ר מקללים את טביב

29.1.2018 / 23:10

מאמן מכבי נתניה החמיא לכוכב אחרי ה-1:2 של היהלומים על בית"ר ירושלים. בוריס קליימן: "גולים שלא הייתי צריך לקבל". ערן לוי: "אם לא נהיה בפלייאוף העליון זה יהיה כישלון"

צילום: מיה בנאי

מכבי נתניה גברה הערב (שני) 1:2 בביתה על בית"ר ירושלים במשחק שנעל את המחזור ה-20 בליגת העל. מדובר בהפסד ליגה ראשון של הירושלמים אחרי 6 משחקי ליגה בהם לא ירדו מנוצחים. נתניה, מצדה, חזרה לנצח בדיוק בזמן, ובשבוע הבא יתפגוש את עירוני קרית שמונה למפגש חשוב שעשוי לפתוח פער בין הקבוצות שיעזור ליהלומים מאוד בדרך להבטחת המקום בפלייאוף העליון. אוהדי בית"ר ירושלים המשיכו במאבקם נגד אלי טביב בעקבות שחרורו של יוסי בניון וקיללו אותו.

כוכב המשחק ערן לוי: "הייתי שני משחקים בחוץ כי הרגשתי לא טוב. היה משחק טוב היום, הכול טוב ויפה. רואים שהיה שער ובישול שלי, אבל היה משחק טוב של הקרבה מכל הקבוצה. חבל על השער שספגנו. משחק טוב, משחק טוב שלי, אני שמח". על השער שלו אמר לוי: "מי שמכיר אותי יודע אני חייב לבעוט כשאני מגיע לעמדה כזו. היום בעטתי יותר מדי בעיטות כאלה. אני שמח על הניצחון היום נגד קבוצה טובה מאוד וקשה מאוד, אי אפשר להתעלם מזה שזו בית"ר ירושלים. כבר המשחק הבא יהיה קשה מאוד מול קרית שמונה בחוץ. אני לא אגיד שזה אחד המשחקים הטובים בקריירה שלי. מה שאומרים מסביב זה מחמיא והכול, אבל יותר קשה לשמור על זה. אני מודה לכולם על הפרגונים, אני צריך לשמוח ולהפסיק עם זה. אנחנו חייבים להשיג את המטרה שהיא להיות בפלייאוף העליון, אם לא נשיג את זה, זה יהיה כישלון".

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אם הפנדל היה נכנס, היינו מדברים אחרת". בני בן זקן/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' אמר: "ערן לוי אחד ויחיד. שיחקנו היום על התוצאה ולא לחצנו כמו שאנחנו רגילים ללחוץ בגלל הרבה פציעות שאנחנו סובלים מהן ותקופה פחות טובה שאנחנו עוברים. לשחק נגד בית"ר ירושלים ולנצח זה יפה מאוד, אני רוצה להחמיא לחבר'ה ואני מקווה שנמשיך כך. ערן לוי שחקן חשוב ויש עוד הרבה שחקנים חשובים בקבוצה הזו, גם הם עובדים קשה ורוצים, אבל מה שלערן יש ברגליים זה משהו שיש רק לו ואין לאף אחד אחר. גם כשהיינו בהפרש של שמונה נקודות מעל המקום השביעי אמרנו שזה לא גמור ואנחנו צריכים להמשיך להיות מרוכזים כדי להגיע לפלייאוף העליון. אנחנו צריכים להמשיך להסתכל על עצמנו. יש הרבה קבוצות מסוכנות. אם נשחק כמו ששיחקנו היום, אני חושב שלא תהיה בעיה".

מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן: "אני חושב שאולי אם היינו כובשים את הפנדל המוקדם, היינו מדברים אחרת. השער המוקדם שספגנו פגע בנו. היינו חשופים להתקפות מסוכנות מאוד שלהם. ניסינו לשלוט במשחק, אבל ספגנו שער במצב נייח וזה עשה את המשחק למסובך. החבר'ה עשו עבודה טובה, הפסדנו פה אבל הפסדנו כמו גברים. אנחנו משיגים הרבה ניצחונות שמעידים על שחקנים בוגרים, יכולים ורוצים, אבל זה לא פשוט כי יש הרבה קבוצות ראויות שנמצאות למעלה כי יש להן שחקנים מצוינים ועשירים. אנחנו רוצים להיות טובים יותר, אבל זה לוקח זמן". על פרשת יוסי בניון: "אני חושב שמתחילת העונה יש בכל יום פרשה אחרת, אבל אנחנו מצליחים לשחק טוב ולנצח. אנחנו נצא מזה מחוזקים ונלך הלאה. מתחילת העונה אמרנו שאנחנו רוצים להיאבק בצמרת, כרגע אנחנו במקום שאנחנו גאים בו ומרוצים להיות בו".

בוריס קליימן: "יש גם משחקים כאלה. עשינו ניצחונות יפים לאחרונה אבל היום הפסדנו. היה לנו לחץ של משחקים. בשבוע הבא יש לנו מכבי חיפה ואנחנו עם הפנים קדימה. בלאגן? אולי זה הכוח שלנו. אני עדיין סוחב פציעה אבל מקווה לחזור לעצמי ולעזור לקבוצה. אני שמח שבמשחקים האחרונים ניצחנו והבקענו שערים. היום זה לא צלח, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. אלה היו גולים שאני לא צריך לקבל והאחריות עליי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים עם שלטים נגד אלי טביב. מיה בנאי, מערכת וואלה! NEWS
אוהדי בית"ר עם שלטים נגד אלי טביב/מערכת וואלה! NEWS, מיה בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully