וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט חתם בהפועל חיפה לשנה וחצי: "שמח לסגור מעגל"

29.1.2018 / 15:15

הקשר בן ה-32 שב לקבוצה בה גדל אחרי 12 וחצי שנים וצפוי להרוויח 220 אלף דולר לעונה בחוזה לשנה וחצי. הבוררות קבעה: עפרי ארד יישאר בהפועל רמת גן ולא יחזור למכבי חיפה העונה

עריכת וידאו: מתן חדד

גילי ורמוט חתם היום (שני) לשנה וחצי בהפועל חיפה, אליה הוא עבר מהיריבה העירונית מכבי חיפה. הקשר בן ה-32 חזר לקבוצה בה גדל, 12 שנים וחצי אחרי שעזב אותה. ורמוט אמר לאחר החתימה: "אני שמח לסגור מעגל ולחזור לקבוצה הראשונה שנתנה לי את הבמה. מקווה לעזור להפועל חיפה להשיג את המטרות להמשך העונה".

גורמים במכבי חיפה ציינו כי טרם נחתם הסכם העברה מול הפועל חיפה בנוגע לגילי ורמוט וכמו כן השחקן טרם הסדיר את עניניו מול המועדון. ההערכה היא שזה יקרה ביממה הקרובה.

זו אגב הפעם הרביעית מאז 2012 שבה ורמוט עובר קבוצה באמצע העונה:

ינואר 2012: קייזרסלאוטרן לדה חראפשחאפ
ינואר 2015: הפועל תל אביב למכבי תל אביב
ינואר 2016: מכבי תל אביב למכבי חיפה
ינואר 2018: מכבי חיפה להפועל חיפה

עוד בנושא:

וובה בראון, יוסי בניון, דידייה ברוסו: עדכונים חיים מחלון ההעברות
שוויו של ורמוט יגולם בעסקה עתידית בין הפועל חיפה ומכבי חיפה
עימות בין אוהדי בני סכנין לאבו יונס, חשש שהיו"ר יעזוב

גילי ורמוט מגיע לחתום הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
ורמוט רגע לפני החתימה/מערכת וואלה!, לילך וייס

ורמוט שיחק שנתיים בהפועל חיפה (2003-2005) והיה שותף להעפלה שלה מהליגה הלאומית לליגת העל בעונת 2003-2004. בעונה הבאה כבש חמישה שערים ובישל שניים נוספים, אבל לא מנע ירידת ליגה ובקיץ עבר להפועל תל אביב.

מאז שעזב את הפועל חיפה לטובת הפועל תל אביב ביוני 2005, ורמוט הספיק לשחק גם בגנט, קייזרסלאוטרן, דה חראפשחאפ, מכבי תל אביב ומכבי חיפה. הוא שיחק בהפועל תל אביב בשלוש קדנציות שונות ובמדיה הגיע לשיאו, עם אליפות אחת ושלושה גביעים.

ברשימת התארים שלו ניתן למצוא גם אליפות וגביע עם מכבי תל אביב ב-2015, אך הוא לא שימש בורג חשוב בהישגים של הצהובים. ב-2016 הניף גביע נוסף, הפעם עם מכבי חיפה.

בנושא אחר, הפועל רמת גן זכתה בתביעת הבוררות שהגישה מכבי חיפה בכדי להחזיר לשורותיה מיידית את השחקן עפרי ארד. הבורר קיבל את עמדת המועדון במלואה והשחקן יישאר במועדון עד סוף העונה ולא יעבור לירוקים. מרמת גן נמסר: "בגישה המאופקת ביותר שאפשר להוציא מביעה הנהלת המועדון את מחאתה על התנהלות מועדון מכבי חיפה והעומדים בראשה בנושא זה. מועדון הפועל רמת גן גבעתיים הוא מועדון עם הרבה מוניטין והרבה כבוד".

מכבי חיפה הגיבה רשמית בנוגע לפסיקת הבורר: "בהסכם ההשאלה נכתב במפורש כי למכבי חיפה הזכות להשיבו בחלון העברות בינואר, הבורר סבר אחרת ואנו מכבדים את החלטתו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל חיפה גילי ורמוט. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
בפתחו של אתגר חדש. גילי ורמוט/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס
גילי ורמוט, שחקן הפועל חיפה. האתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
"שוב אדום"/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully