וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עימות בין אוהדים לאבו יונס, חשש שהיו"ר יעזוב

29.1.2018 / 8:18

לטענת עדים שהיו במקום, כמה אוהדים ירקו לעבר אבו יונס ובעטו ברכבו אחרי ההפסד לקרית שמונה. אכזבה מהקלות בה הקבוצה סופגת: "לטל בנין יש הרבה עבודה על תיקון הטעויות"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: עמיר תורג'מן בראיון ל"טוכמן וחמי"

המתיחות בין הקהל לבין ההנהלה של בני סכנין עולה מדרגה ולאחר ההפסד אמש (ראשון, 2:1) לעירוני קרית שמונה נרשם עימות חריג בין כמה אוהדים ליו"ר מוחמד אבו יונס. לטענת עדים שהיו במקום, כמה אוהדים ירקו לעבר אבו יונס ואף בעטו ברכבו. היו"ר צפוי להגיש תלונה במשטרה וחלק מחברי ההנהלה חוששים מאוד שאבו יונס יפרוש נוכח המחאה של הקהל וחוסר התמיכה מגופים שונים, בראשם העירייה.

בקבוצה מאוד מאוכזבים מהקלות בה נספגים שערים. "נראינו לא טוב, במיוחד בשערים הקלים שספגנו", הודה שחקן בקבוצה, "עשו פה הרבה דברים לא טובים מפתיחת העונה. יש לטל בנין הרבה עבודה כדי לנסות לאזן את זה".

בסכנין מבינים שהסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון נמוכים אך מקווים להשלים עונה סבירה ולא להסתבך במאבקים נגד ירידה לליגה הלאומית. בנין ינסה לצרף עוד קשר במרכז המגרש ואחד מהשמות שהוזכרו כמועמדים הוא בן רייכרט.

עוד בנושא:

טל בנין: "לא נוותר ולא נרים ידיים"
גל צרויה ובן אז'ובל מועמדים לעירוני קרית שמונה

שחקני בני סכנין מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
סכנין רק שש נקודות מהקו האדום/אדריאן הרבשטיין

תגובת בני סכנין לעימות של אבו יונס עם האוהדים

"שלום רב
מועדון כדורגל בני סכנין לדורותיו התאפיין ברמה גבוהה של לכידות ויכולת לעבור משברים ותקופות קשות ברמת ההישגים וברמת קיומו והישרדותו . אתמול נועדנו להתנהגות אלימה ברמה המילולית אשר התלקחה לאלימות פיזית כלפי הנהלת המועדון והעומד בראשו וזאת על ידי מספר קטן של אוהדים . הנהלת המועדון רואים בחומרה רבה את התנהגות זאת אשר איננה תורמת כלום לאינטרס של המועדון אלא עוכרת את האווירה ופוגעת בהמשך דרכו .
ההנהלות לדורותיהם והקהל הקרוב והרחוק הפגינו תמיד יכולת של סובלנות וכבוד הדדי למען אינטרס המועדון , דבר אשר איפשר הישרדות לאורך שנים בליגת העל ,
אלימות מכל סוגיהה מילולית ופיזית יכולה להוות גורם מכריע להידרדרות המועדון בכל הכיוונים בעוד שלכידות וסובלנות יכולים להוות כוח להמשך הדרך ובמיוחד לעונה הזאת אשר ידעה מספר דברים אשר לא בדיוק עזרו לדרכו של המועדון .
חזרה לדוחה , שילוב של שחקני בית ושחקנים צעירים וחיזוק נכון
יכולים לתרום רבות לבניית בסיס חזק למועדון .
לשם כך הנהלת המועדון פונה לקהל האוהדים הרחב ולקהל האוהדים הקרוב ולאולטראס בפניה נרגשת להימנע מאלימות מילולית ופיזית כלפי המועדון ואנשיו ולהפגין יכולת של סובלנות ותמיכה .האווירה והתנאים אשר עמדו לרשות ההנהלה היו קשים העונה , אך הספורט הוא עשייה ותקווה ואופטימיות .
אנחנו מאמינים שכל מי שנטל חלק באלימות אשר היתה אתמול כלפי אנשי המועדון והעומד בראשו , התעורר עם חשבון נפש והרהורים וחרטה ואמונה שלא זאת הדרך להביע מחאה ולא זאת הדרך אשר תחזק את המועדון .
הנהלת המועדון אשר רואים בחומרה רבה את אירועי אתמול מאמינים שהדברים לא יחזרו על עצמן ובמקומם תבוא עשייה של שיתוף פעולה ולכידות סביב המועדון ועתידו .
الاتحاد يجمعنا
האיחוד מאחד אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully