וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירסונספור הודיעה: סיכמנו עם אחמד עאבד לשנה וחצי

29.1.2018 / 18:33

המועדון מהליגה הטורקית השנייה פרסם בחשבון הטוויטר שלו את דבר הסיכום עם השחקן הישראלי. טרם נתקבלה הסכמת עירוני קרית שמונה והבעלים איזי שרצקי הנחוצה לצורך השלמת העסקה

עריכת וידאו: מתן חדד

גירסונספור מהליגה השנייה בטורקיה הודיעה הערב (שני) בחשבון הטוויטר שלה כי הגיעה לסיכום על צירופו של אחמד עאבד מעירוני קרית שמונה . עם זאת, טרם הושגו הבנות עם איזי שרצקי שיאפשרו סופית את השלמתו של המהלך.

גירסונספור, המדורגת רביעית בליגה הטורקית השנייה, מרחק שש נקודות מהמקום השני המוביל לעלייה. לקבוצה שבעה זרים, מתוכם שלושה ברזילאים. עאבד הוא סגן מלך שערי הקבוצה עם שלושה כיבושים העונה ב-11 הופעות בהרכב של חיים סילבס.

עוד בנושא
עאבד ימריא לטורקיה, שרצקי: "אחליט אם לאשר את החתימה שלו"
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את בני סכנין
רשמית: הפועל חיפה הודיעה כי גילי ורמוט סיכם לשנה וחצי

ההודעה של המועדון הטורקי

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
רוצה לממש את החלום הטורקי. עאבד/מערכת וואלה!, לילך וייס

בעירוני קרית שמונה חגגו את הניצחון 1:2 על בני סכנין ומקווים להגיע למשחק הקרוב מול מכבי נתניה כשהמרחק בין שתי הקבוצות עומד על שלוש נקודות בלבד. הדבר ייקבע הערב (שני) אחרי המשחק בו יארחו היהלומים את בית"ר ירושלים. "הפער עדיין יחסית משמעותי אבל אם נשמור על יציבות נוכל להעפיל לפלייאוף העליון", קבע שחקן בקבוצה. לדבריו: "התחלנו רע מאוד את העונה אבל בחודש האחרון יש תחושה טובה יותר".

אגב במקרה ועאבד אכן יעזוב קרית שמונה תקבל פיצוי של מאה אלף יורו. כך סוכם בין שרצקי לנציגי השחקן. בנוסף אם עאבד יעזוב, שרצקי צפוי לאפשר למאמן חיים סילבס לחזק את הקבוצה. סילבס בוחן כעת כמה זרים שהוצעו למועדון. אם אכן הם יצורפו, דידייה בורוסו ישוחרר. גם גל צרויה ובן אז'ובל מועמדים.

עדכון ראשון 06:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully