וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הפסידה 3:1 לסוונסי, ליברפול הביסה 0:3 את האדרספילד

מונריאל העלה את התותחנים ליתרון (33), קלוקאס (45+1 ו-87) ואיוו אחרי טעות קשה של צ'ך (61) ביצעו מהפך. ג'אן (26), פירמינו (45+1) וסלאח בפנדל (77) כבשו לזכות הקבוצה של יורגן קלופ

פטר צ'ך שוער ארסנל. רויטרס
עוד טעות קשה. צ'ך/רויטרס

שלושה משחקים נערכים הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-25 בליגה האנגלית, שהמשחק המרכזי שלו יפגיש מחר בין מנצ'סטר יונייטד לטוטנהאם. סוונסי חגגה עם 1:3 מול ארסנל החלשה, ליברפול חגגה עם 0:3 מול האדרספילד בחוץ ו-ווסטהאם סיימה ב-1:1 ביתי מול קריסטל פאלאס.

סוונסי - ארסנל 1:3

התותחנים מדברים בימים האחרונים הרבה על רכש, פייר אמריק אובמיאנג כנראה יחתום, הנריך מחיטריאן כבר הצטרף במקום אלכסיס סאנצ'ס והספיק להיכנס הערב ולרשום החמצה אומללה, אבל הקבוצה ממשיכה להיראות רע וספגה כבר הפסד שביעי בליגה העונה (שישה מהם בחוץ), הפעם מול נועלת הטבלה, שקפצה זמנית מעל הקו האדום עם 23 נקודות. ארסנל נראתה רע מאוד מהפתיחה ועד הסיום, כשפרט למסירה אחת נהדרת של מסוט אוזיל בשער היתרון, היא לא ייצרה שום פעולה התקפית טובה והפסידה בצדק מוחלט כשפטר צ'ך מבצע עוד טעות שלא מתאימה לרמה של הפרמיירליג ומסדר ליריבה שער. בעקבות ההפסד, ארסנל נותרה עם 42 נקודות מ-75 אפשריות והיא במרחק שמונה נקודות מליברפול הרביעית. כנראה שגם העונה התותחנים יאבדו סיכוי לסיים בין ארבע הראשונות, בטח אם ישחקו בצורה אומללה כמו ששיחקו הערב.

דקה 33: גול! מסוט אוזיל סיפק עוד כדור גאוני, הפעם הקפיץ עם הרבה רגש בין ההגנה לבין השוער ומצא את נאצ'ו מונריאל, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1 של ארסנל.

דקה 34: גול! דקה חלפה וסוונסי משיגה את השער שהיא הייתה די ראויה לו עוד לפני שספגה. אלפי מוסון הכניס כדור עומק לסם קלוקאס, שנותר לבד מול פטר צ'ך והכניע אותו בקלות, 1:1.

דקה 60: הנריך מחיטריאן נכנס במקום מוחמד אלנני.

דקה 61: גול! צ'ך קיבל כדור לרגל שמאל החזקה שלו ובעט בזה בצורה איומה היישר לרגל של ג'ורדן איוו, שעמד בערך ארבעה מטרים ממנו. איוו אמר תודה רבה ובעט מקרוב פנימה, 1:2 לסוונסי וטעות נוספת של הצ'כי הוותיק.

דקה 87: גול! עוד טעות גדולה של נאצ'ו מונריאל, שלמרות השער נמצא במשחק חלש מאוד. הפעם הוא איבד ברשלנות, זה הגיע אל סם קלוקאס שהשלים צמד וקבע 1:3 לסוונסי. ארסנל בדרך הבטוחה להפסד שביעי העונה.

האדרספילד - ליברפול 3:0

המייטי רדס הצליחו לשים את ההפסד לסוונסי מאחוריהם ולרשום ניצחון חוץ יקר, ששיפר את מאזנם ל-50 נקודות, חמש יותר מטוטנהאם החמישית, לה יש משחק חסר כמובן. אמרה ג'אן, רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח בפנדל כבשו עבור ליברפול שהשוותה את מספר הנקודות שלה לז של צ'לסי, שגם לה משחק חסר כמובן. האדרספילד, מנגד, במקום ה-14 עם 24 נקודות בלבד ותילחם כנראה עד סוף העונה נגד היריבה, אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי.

דקה 26: גול! אמרה ג'אן בעט מרחוק כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון והלך פנימה. 0:1 לליברפול.

דקה 45+1: גול! רוברטו פירמינו פרץ משמאל לתוך הרחבה ומזווית מפתיע בעט לשער, 0:2 לליברפול.

דקה 78: גול! פיליפ בילינג מהאדרספילד ביצע עבירה ברחבה. מוחמד סלאח בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:3 לליברפול שנראית בדרך לניצחון.

משחק נוסף:

ווסטהאם - קריסטל פאלאס 1:1
לווסטהאם: לווסטהאם: מארק נובל (פנדל, 43), לקריסטל פאלאס: כריסטיאן בנטקה (24)

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. רויטרס
ז'ירו נפרד, כנראה בפעם האחרונה, מאוהדי ארסנל/רויטרס
אמרה ג'אן שחקן ליברפול. רויטרס
אמרה ג'אן/רויטרס
רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
פירמינו חוגג את השער שלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully