וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "אנחנו בכיוון הנכון". בארה"ב מתלהבים מג'ונה בולדן

29.1.2018 / 9:18

הפורוורד היה מרוצה מה-75:85 של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, ספאחיה זעם על שחקניו במחצית השנייה. ב-ESPN פרסמו כתבה מקיפה לפיה האוסטרלי מהווה את ההתאמה המושלמת לצד סימונס ואמביד

one

תחושת הקלה שררה אמש (ראשון) בקרב אנשי מכבי תל אביב לאחר ניצחון החוץ 75:85 על מכבי חיפה. לצהובים היה חשוב לשוב למסלול הניצחונות גם בזירה המקומית, זאת לאחר שהפסידו בשבוע שעבר לגלבוע/גליל. המאמן נבן ספאחיה גער לא מעט בשחקניו לאורך המחצית השנייה, זאת לאחר שהיתרון של הצהובים צומצם. "חייבים לדעת לקחת משחקים עד הסוף", אמרו בקבוצה. "כמה דקות של חוסר ריכוז זה הרגל רע לקבוצה".

ג'ייק כהן, שכיכב עם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים, התייחס לחוסר היציבות שהציגה הקבוצה במהלך המשחק: "חלק מזה זה ללמוד מטעויות עבר בליגה הישראלית, היו לא מעט מקרי עבר שלא הגבנו טוב לטעויות שעשינו. מול חיפה הגבנו טוב יותר, וזה מוכיח שהקבוצה שלנו מתקדמת לכיוון הנכון".

על ההופעה שלו עצמו אמר הפורוורד: "צריך להיות במקום הנכון בזמן הנכון, מצאתי את עצמי במצבים טובים, אני מנסה לעבוד קשה, הרגשתי בקצב טוב. המאמנים יודעים שאני כאן, ואני כאן כדי לתרום לקבוצה. אני בוטח בצוות המקצועי והם מנסים לעשות הכי טוב כדי להשיג ניצחונות. בכל הזדמנות שאקבל אנסה לעשות הכי טוב. בטח שאני רוצה לשחק ביורוליג, אבל אני בוטח בהחלטות של המאמן והצוות המקצועי. אין לי שום כוונה לפקפק בכך, אני זמין ומוכן מתי שיקראו לי לשחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

ספאחיה: "הישראלים חשובים וישחקו בכל פעם שארצה בכך"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 75:85 בחוץ את מכבי חיפה

ג'ונה בולדן שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
קוצר מחמאות. בולדן/יוסי ציפקיס

ב-ESPN פרסמו אמש כתבה נרחבת על ג'ונה בולדן, תחת הכותרת: "האם השחקן המושלם לצד בן סימונס וג'ואל אמביד מחכה מעבר לים?" כידוע, פילדלפיה בחרה את הפורוורד של מכבי תל אביב במקום ה-36 של הדראפט האחרון אך בחרה לאפשר לו להתבשל באירופה לפחות בשנה הקרובה. כעת, כך זה נראה, משוכנעים בארצות הברית שהיכולות המגוונות של בולדן ישלימו מצוין את הקו הקדמי המוכשר של אחת הקבוצות המבטיחות בתבל.

"הוא כבר הראה את הערך שלו כששחקן גבוה מודרני שיכול לקלוע שלשות, למסור ולהחליף בהגנה בזכות הגובה והגמישות שלו", נכתב ב-ESPN. "הג'נרל מנג'ר של הסיקסרס בריאן קולנג'לו הגיע לראות אותו מספר פעמים, ופילי עובדת עם הצוות הרפואי של מכבי כדי לדאוג שהוא ישתפר פיזית. התכנית המקורית היתה שבולדן יהיה בפילדלפיה בעונה הבאה. בין אם זה יקרה בשנה הבאה או בזו שלאחר מכן, נראה שבולדן מתאים מצוין לצוות ולסגנון של הסיקסרס".

עוזר מאמן מכבי תל אביב טים פנינג הוסיף וסיפר כל הכישרון הצעיר: "יש לו יכולות ייחודית להשפיע על התקפות בצד ההגנתי. מרגישים את הנוכחות שלו לא רק בגלל שהוא יכול לשמור על מספר שחקנים, הוא גם עושה עבודה מצוינת בכיסוי שטחים רגישים. פיזית הוא מסוגל לעשות דברים שאחרים לא יכולים, אבל יש לו גם תחושה נהדרת למשחק. מרשים לראות כמה עקבי הוא הפך להיות בהגנה".

על הצד ההתקפי של האוסטרלי אמר פנינג: "הוא רק מגרד את הבסיס. שני התחומים המידיים שדרושים שיפור הם עקביות בריבאונד ההתקפה וקליעה מבחוץ. הוא גילה ניצוצות של יכולת מסירה מצוינת".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 75:85 בחוץ את מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully