וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רונדה ראוזי מצטרפת ל-WWE, בנו של אביב גפן הצטלם עם לבנדובסקי

לוחמת ה-MMA האגדית בדימוס הרעידה את עולם ההיאבקות, הבלם לא נשאר חייב מול חברו באסטון וילה. אוהדי ניוקאסל יודעים ליהנות גם כשהקבוצה בפיגור, ארסן ונגר סיפק רמז לגבי אובמיאנג?

אימג'בנק GettyImages

אביב גפן נמצא בסיבוב הופעות בגרמניה. במינכן היה לו מזל ובמקרה הוא ובנו, דילן, נתקלו באמצע הרחוב בלא אחר מאשר חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. האב המאושר צילם את בנו עם החלוץ הפולני, העלה את זה לחשבון הטוויטר שלו ואפילו תייג את חשבון הטוויטר של באיירן באנגלית.

בנו של אביב גפן זכה במפגש עם רוברט לבנדובסקי במינכן

רונדה ראוזי מצטרפת ל-WWE

רעידת אדמה בעולם ההיאבקות. רונדה ראוזי סיכמה עם הנהלת ה-WWE על הצטרפות והאוהדים על הגדרות. לוחמת ה-MMA המהוללת בדימוס כבר התארחה הלילה (בין ראשון לשני) באירוע של ה-WWE ואמרה: "אלו החיים שלי עכשיו, העדיפות הראשונה שלי בשנים הקרובות". בראיון ל-ESPN אחרי סיום האירוע, ראוזי אמרה: "כשנפגשתי בפעם הראשונה עם Triple H (מתאבק עבר ובכיר בהנהלת הארגון) אמרתי לו שאני יכולה למצוא דברים אחרים לעשות בזמן שלי וגם להרוויח יותר כסף, אבל שום דבר לא יגרום לי ליהנות כמו ה-WWE".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אוהדי ניוקאסל יודעים ליהנות, גם בפיגור 3:0 מול צ'לסי

ארסן ונגר סיפק רמז?

אוהדי ארסנל מחכים בקוצר רוח להודעה על חתימתו של פייר אמריק אובמיאנג בקבוצה, אז כאשר אחד מהם נתקל במאמן הצרפתי, הוא לא היה יכול שלא לבדוק את הנושא. "אני יודע שאתה לא יכול לענות לי לגבי זה, אבל אתה מחייך", אמר האוהד לוונגר. מה אתם אומרים? זה אומר שהגאבוני בדרך ללונדון?

התגובה המושלמת של ג'ון טרי

אקסל טואנזבה, שמושאל ממנצ'סטר יונייטד לאסטון וילה, העלה תמונה מאימון הקבוצה, בה נמצא הבלם הוותיק ברקע, והוסיף את הכיתוב: "מוביל את החבורה, JT (ראשי התיבות של שמו של טרי), שמור על קצב".

טרי, שחווה קריירה מוצלחת מאוד במדי צ'לסי, הגיב עם 17 אימוג'ים של גביעים - כדי להזכיר לטואנזבה הצעיר את כמות התארים שלקח. בהמשך, גם הכיתוב של טואנזבה לגבי טרי נמחק, וגם תגובתו של הבלם. ההדורים יושרו?

צילום מסך לטראש טוק. צילום מסך
צילום מסך לטראש טוק/צילום מסך

דריס מרטנס משתעשע

חלוץ צייץ תמונה שלו המשחק האחרון של נאפולי, וכתב: "שמישהו ביציע מפליץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully