וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף מודה: מכבי תל אביב עשויה להישאר בסגל הנוכחי עד סיום העונה

29.1.2018 / 7:03

חלון ההזדמנויות לרכש הולך ונסגר, ההולנדי הודה: "זו אופציה ריאלית שלא יהיה שינוי, יש הרבה סיבות לכך". וגם: דסה ייעדר כחודש, התסכול מהקרנות, באבין רוצה להישאר אך לא בטוח שזה הדדי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. ג'ורדי מגלה מה יוהאן היה אומר על המצב

"אתה נשמע כמו אבא שלי", שח ג'ורדי קרויף אל מול שאלת אי ניצול הקרנות של מכבי תל אביב. 12 פעמים הלכו אמש (ראשון) שחקני מכבי תל אביב אל נקודת הקרן. 12 פעמים לא הוציאו אפילו כדור אחד ראוי לקו השבעה מטר, לאזור המסוכן, למקום אליו אמיליוס זובאס, המצוין על קו השער, לא אוהב להגיע. 12 פעמים מול אפס פעמים של בני יהודה והדבר היחיד שיצא מהן, הוא בזבוז זמן יקר עבור מכבי תל אביב. "עדיף לכם לתת את כדור הקרן ישירות לשוער של היריב. כך לא תבזבזו דקה חשובה על כל כדור קרן", נאמר לקרויף והוא אמר, שלא בציניות: "גם אבא שלי נהג לומר זאת. אם אין לך משהו טוב לעשות עם הכדור, עדיף שתיתן אותו ליריב שלך".

כדורי הקרן ממשיכים להיות מכה עבור מכבי תל אביב. בהגנה קשה לה להתמודד איתם. בהתקפה היא לא מייצרת שום דבר מלבד תסכול. ניק בלקמן נראה אמש ליד אוטובוס הקבוצה כמי שלא מבין מה רוצים ממנו כשזה מגיע לכדורי הקרן. בפעם היחידה שהגיע אליו כדור נורמלי אתמול מול בני יהודה אחרי מצב נייח, הוא נגח לקורה של שוער בני יהודה. "מכבי תל אביב היתה חייבת למצוא לעצמה כבר שחקן שיודע להרים כדורי עונשין וקרנות", הודה אמש גורם במועדון. "אם לא הצליחו למצוא קשר איכותי אחד מבין כל הזרים שהובאו, לפחות היו מביאים מישהו שיודע להרים את הכדור מנקודת הקרן".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני יהודה סיימה ב-0:0 ביתי מול מכבי תל אביב
ג'ורדי קרויף: "לא הצלחנו לנצל את חצאי המצבים שהגענו אליהם"

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקבוצה לא מספיק תכליתית במצבים נייחים. קרויף/ברני ארדוב

2. סושיץ' + רודריגס + באטוקיו = מעט מדי

חלון ההזדמנויות של חלון ההעברות הולך ונסגר ונראה שמכבי תל אביב עשויה להישאר בסגל הקיים עד סוף העונה. "זו בהחלט אופציה ריאלית שלא יהיה שום שינוי עד יום רביעי כשייסגר החלון", סיפר אתמול קרויף. "מדוע אנחנו לא מביאים שחקנים? אני לא המחליט הבלעדי במכבי תל אביב. יש הרבה סיבות. יש לשחקנים חוזים ואי אפשר סתם לחתוך אותם". קרויף היה ודאי רוצה להחליף את טינו סושיץ' וחוסה רודריגס. הראשון רוב הזמן פצוע, השני לא יכול לסייע מהספסל. אלא שסוכנו של סושיץ' לא מוצא לו קבוצה אחרת, במיוחד כשהוא לא שיחק כמעט מתחילת העונה, וגם רודריגס לא היה סחורה חמה בחודשים האחרונים אחרי הפציעה שעבר. אלא שאל השניים הללו צריך להוסיף את כריסטיאן באטוקיו שדווקא מקבל דקות יותר מהם, אבל תרומתו למכבי תל אביב מסתפקת בניידות ונמרצות ללא כל תכלית. שלושה קשרים מכבי תל אביב הביאה בקיץ, ואף אחד מהם לא השפיע על משחקה. אם הם משחקים ואם לא, זה אותו הדבר.

עוד באותו נושא

ג'ורדי קרויף: "לא הצלחנו לנצל את חצאי המצבים שהגענו אליהם"

לכתבה המלאה
כריסטיאן באטוקיו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
אכזבה גדולה. באטוקיו, גם שני חבריו הזרים האחרים בקישור/יוסי ציפקיס

3. תסכול רב ונחמה שלא נגמר בהפסד ממתפרצת

מכבי תל אביב היתה טובה בהרבה מבני יהודה אתמול. בני יהודה קבוצת פלייאוף עליון ששיחקה במגרש נייטראלי אבל עדיין ביתה ובכל זאת בדקות רבות מאוד לא עברה את מחצית המגרש והתגוננה ברמה של בונקר מול מכבי תל אביב הבינונית. יוסי אבוקסיס הודה שיכול היה לגנוב גם ניצחון עם היציאה קדימה של מאוויס צ'יבוטה לקראת הסוף אבל זה כבר היה שוד אמיתי. "מה שעברנו כאן מאוד מתסכל" הודה איתן טיבי בסיום המשחק. "לפחות ידענו לשמור על שער נקי ולצאת עם נקודה, אבל שליטה כזו שלא מתורגמת לשער ניצחון הינה דבר מאוד מתסכל".

4. באבין לקח קשה את אובדן שתי הנקודות

ז'אן סילבן באבין ירד כמעט אחרון מכר הדשא ונראה שבור לגמרי. ביום חמישי הקרוב תנחת בארץ לראשונה אמו והוא כל כך רצה שהיא תגיע למשחק העונה מול הפועל באר שבע כשמכבי תל אביב במקום הראשון. באבין רוצה מאוד להישאר במכבי תל אביב. יש למכבי תל אביב אופציה עליו לחוזה חדש לשנתיים נוספות, אבל הוא ממש לא יודע אם ירצו אותו. "אני רוצה לזכות באליפות ולהישאר כאן", אמר לפני שעלה לאוטובוס הקבוצה. "טוב לי ולבת הזוג שלי כאן בתל אביב ואני מאוד אשמח להמשיך". אבל ספק אם מכבי תל אביב תרצה בו. קרוב לוודאי שיחפשו בקבוצה בלם הרבה יותר מהיר, ואם אפשר - גם גבוה.

ז'אן-סילבן באבין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוצה להישאר, לא בטוח שזה הדדי. באבין/ברני ארדוב

5. דסה בחוץ לחודש. קיארטנסון ישחק מול באר שבע

אלי דסה ייעדר בחודש הקרוב ממשחקי מכבי תל אביב וישוב למעשה לפעילות רק לקראת הפלייאוף. מבדיקת ההדמייה שנערכה לו אתמול מתברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי שיצריך מנוחה בת ארבעה שבועות בקירוב. וידאר קיארטנסון עזב אתמול את האיצטדיון כשהוא מדדה על רגלו, אבל אמר שיהיה כשיר למשחק העונה מול הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully