וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד זכתה באליפות אירופה בכדוריד לראשונה בתולדותיה

לה רוחה ניצחה 23:29 את שבדיה בגמר ושנתיים אחרי שהפסידה בגמר, הצליחה לזכות בתואר לראשונה אי פעם בזכות מחצית שנייה מצוינת של 9:17. צרפת ניצחה 29:32 את דנמרק וזכתה בארד

שחקני נבחרת ספרד בכדוריד. רויטרס
הספרדים חוגגים/רויטרס

נבחרת ספרד זכתה הערב (ראשון) באליפות אירופה בכדוריד בפעם הראשונה בתולדותיה. לה רוחה, שהפסידו בגמר בפולין 2016, הצליחו לעשות את זה הפעם בקרואטיה ואחרי שתי זכיות באליפות העולם, הצליחו לזכות גם בתואר האירופי. ספרד עשתה את זה אחרי 23:29 מול שבדיה, שחלמה לזכות בתואר בפעם החמישית והראשונה מאז 2002, אז גם אירחה את התחרות.

דווקא השבדים פתחו טוב יותר ועלו ל-4:7 ואז גם ל-7:10, אבל ספרד לא התייאשה והצליחה לחזור למרות שאת המחצית היא נעלה בפיגור 14:12. ספדר רשמה מחצית שנייה מצוינת כשהיא סופגת 9 שערים בלבד וכובשת לא פחות מ-17 כשבשיא היא הובילה כבר ב-8 עם 17:25. דויד בלאגר הוביל את כובשי ספרד עם 5 שערים, פראן סולה הוסיף 5 שערים משלו כשאלכס דויישבייב מוסיף 4 שערים כמו ראול אנטרריוס. את השבדים הוביל יספר נילסן עם 5 שערים, ניקלאס אקברג הוסיף 4, המפוס וואנה ומתיאס זקירסון כבשו 3 כ"א.

במשחק המוקדם הצליחה צרפת המאוכזבת מההפסד לספרד בחצי הגמר להתנחם עם מדליית הארד. צרפת ניצחה 29:32 את דנמרק, שחלמה להשלים יומיים חלומיים עבור המדינה אחרי הזכייה של קרוליין ווזניאקי באליפות אוסטרליה הפתוחה. ניקולה קרבאטיץ' הוביל את צרפת עם 9 שערים, קנטן מאהה, לוק אבאלו וסדריק סורהאינדו כבשו 5 שערים כל אחד. את המפסידה הוביל הנס לינדברג מפוקסה ברלין, שכבש לא פחות מ-12 שערים.

שחקני נבחרת שבדיה בכדוריד. רויטרס
תוגת המפסידים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully