וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: הפועל ת"א מחפשת ניצחון רביעי רצוף, בכורה לז'וטאוטאס בכפר סבא

המוליכה מארחת את הפועל עפולה במשחק רדיוס ברמת גן (19:00), סגניתה תארח במקביל את בית"ר תל אביב/רמלה בצל פרשת מסאי דגו. נצרת עילית - הפועל פתח תקוה, מרמורק - בני לוד

מנה גדושה מהמחזור ה-21 בליגה הלאומית תצא לדרך ביום שני, כולל שני משחקים שנדחו משישי בשל מזג האוויר. במוקד יעמוד כרגיל משחקה של הפועל תל אביב שתארח את הפועל עפולה באצטדיון רמת גן. בצל סערת שום - דגו הפועל כפר סבא השנייה תארח את בית"ר תל אביב רמלה. משחקים נוספים: הפועל חדרה - הפועל רמת גן, הפועל נצרת עילית - הפועל פתח תקוה, הפועל מרמורק - בני לוד, עירוני נשר - מכבי אחי נצרת

דור חוגי מוצג כשחקן הפועל תל אביב. אתר רשמי
בכורה בחוד האדום. דור חוגי/אתר רשמי

הפועל תל אביב - הפועל עפולה

הפועל תל אביב יצאה בסטייל ממיני משבר שפקד אותה ומאז ההדחה מהגביע על ידי מכבי חיפה המוליכה חיברה שלושה ניצחונות ליגה רצופים שביססו אותה בפסגה. כעת, האדומים פייבוריטים גם מול עפולה למרות שהם ינדדו לאצטדיון רמת גן בעקבות הרדיוס שספגו. דור חוגי שהצטרף לקבוצה של רפואה במקום עידו אקסברד יערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק הזה.

הפועל כפר סבא - בית"ר תל אביב/רמלה

אחרי שבוע סוער במיוחד שכלל פיטורים הזויים של המאמן מסאי דגו, כפר סבא, ששמחה לראות את ההפסד של קטמון השלישית מול הרצליה, תנסה לבסס את עצמה במקום השני עם ניצחון מול הקבוצה חסרת היומרות מרמלה. ריימונדס ז'וטאוטאס המאמן הליטאי שהגיע במקום דגו יערוך בכורה על הקווים של כפר סבא.

מאמן הפועל כפר סבא ריימונדאס ז'וטאוטאס עם המנהל המקצועי יצחק שום. אתר רשמי
בכורה בכפר סבא. ז'וטאוטאס/אתר רשמי

הפועל חדרה - הפועל רמת גן

אחרי ההדחה הצפויה מהגביע על ידי הפועל באר שבע האלופה, הפועל רמת גן חוזרת לליגה למשחק שהוא חשוב במיוחד עבורה כאשר רק חמש נקודות מפרידות בינה לבין הקו האדום. חדרה השיגה 0:1 על אחי נצרת במחזור הקודם והיא חזק במאבקים על הכניסה לפלייאוף העליון.

הפועל נצרת עילית - הפועל פתח תקוה

אחרי שכר הדשא באצטדיון גרין הוצף לחלוטין ביום שישי, המשחק בין הקבוצות הועבר לשני. ארבע נקודות בלבד מפרידות בין הקבוצות כאשר הפועל פתח תקוה די מפורקת עם סגל חסר מאוד. אדריאן רוצ'ט עבר להפועל אשקלון, נס זמיר וירין חסן פצועים וגם גל צרויה מבוקש בליגת העל ועשוי לעזוב. ירון הוכנבוים שאימן את הפועל פתח תקוה בעונה שעברה, בונה על עוד שני אקסים של המלאבסים - גיא דיין ואחמד קאסום.

הפועל מרמורק - בני לוד

הניצחון של מכבי הרצליה על קטמון ביום שישי הוריד את בני לוד מתחת לקו האדום. כדי לעלות בחזרה לאיזור המבטחים לוד צריכה לחזור לנצח. אלא שהיא מתארחת אצל אחת הקבוצות החמות בליגה שהביסה 0:5 את ראשון לציון במחזור הקודם ועשתה חיים קשים מאוד לבית"ר ירושלים בגביע המדינה.

עירוני נשר - מכבי אחי נצרת

אם יש דבר אחד די בטוח בליגה הלאומית הוא חזרתה של נשר לליגה א' בתום העונה. העולה החדשה רחוקה כבר 10 נקודות מהקו האדום כשגם עידן בר און המאמן החדש לא הצליח לייצב את הספינה השוקעת. אחרי שהייתה מועמדת לעלייה עד לפני כחודש, שלושה הפסדים רצופים ושבעה משחקי ליגה ללא ניצחון דרדרו את הירוקים למקום השישי ושם מקווים ששלומי דורה שמונה למאמן הקבוצה יצליח להוציא אותם מהבוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully