וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן ניצחה 0:2 את מיינץ

שער מרשים של לאון ביילי הלוהט (48) ופנדל של וונדל (68) סידרו לאדומים ניצחון שני ברציפות והעלו אותם עד המקום השני בטבלה בזכות הפרש שערים עדיף על פני שאלקה. האנובר - וולפסבורג 1:0

לאון ביילי שחקן באייר לברקוזן. AP
ביילי ממשיך להפציץ/AP

המחזור ה-20 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה באייר לברקוזן לנצח 0:2 את מיינץ ולעלות למקום השני, בהמשך האנובר הפסידה בביתה 1:0 מול וולפסבורג.

עוד בנושא:
מיכאל יוכין עושה לכם היכרות עם ה-כוכב של לברקוזן, לאון ביילי

באייר לברקוזן - מיינץ 0:2

הקבוצה של הייקו הרליך עם ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי ה-1:4 מול הופנהיים במחזור האחרון וטיפסה אל המקום השני בטבלה עם 34 נקודות, כמו שאלקה אבל עם הפרש שערים טוב יותר. לאון ביילי המצוין, שנמצא בכושר שיא לאחרונה, כבש את השער הראשון בדקה ה-48. הג'מייקני קיבל מסירה מלוקאס אלאריו ובעט עם רגל שמאל ומצד ימין לחיבורים הרחוקים כדי לקבוע 0:1. לברקוזן המשיכה להיראות מצוין וכבשה את השני בדקה ה-68. ג'וליו דונאטי ביצע עבירה ברחבה. וונדל בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:2 יקר לקבוצה מחבל הריין. מיינץ נותרה עם 20 נקודות בלבד, שלוש מעל ורדר ברמן שנמצאת במקום ממנו הולכים למבחנים וארבע מעל המבורג שבמקום ה-17 ממנו יורדים אוטומטית.

האנובר - וולפסבורג 1:0

ניצחון חוץ די נדיר העונה לוולפסבורג שברחה קצת מהאיזור המסוכן בזכות יונוס מאלי שכבש שער ניצחון בדקה ה-72 עם בעיטה מרחוק שעברה מעל ידיו של שוער האנובר שלו יש חלק לא מבוטל בשער הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully