וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה האלפ סבלה מהתייבשות ואושפזה לאחר גמר אליפות אוסטרליה

הרומנייה, שהפסידה לקרוליין ווזניאקי בגמר במלבורן, סבלה מהתייבשות חמורה ותשישות ואושפזה ללילה לאחר המשחק. תמונה שלה שוכבת מטושטשת בבית החולים דלפה לרשת ועוררה מבוכה

טניסאית רומנייה סימונה האלפ. רויטרס
האלפ מקבל טיפול ומגבת עם קרח במהלך הגמר/רויטרס

סימונה האלפ בילתה את הלילה שאחרי גמר אליפות אוסטרליה לנשים בבית החולים. הטניסאית הרומנייה סבלה מהתייבשות אחרי שהפסידה לקרוליין ווזניאקי במשחק שארך שעתיים ו-50 דקות בתנאי מזג אוויר קשים של 32 מעלות ואחוזי לחות גבוהים מאוד. האלפ סבלה מהתייבשות ותשישות ושוחררה רק בוקר למחרת. במהלך המערכה השנייה בגמר קיבלה האלפ טיפול רפואי מצוות שבדק את לחץ הדם שלה בעוד היא מניחה על צווארה מגבות עם קרח.

למרות תנאי מזג האוויר הקשים, הגג לא נסגר ברוד לייבר ארנה במהלך גמר הנשים ולאחר מכן הוחלט לשחק את גמר הגברים כשהגג סגור. עיתונאים רבים טענו כי ההחלטה לסגור את הגג במשחק בין רוג'ר פדרר למארין צ'יליץ' נבעה בין היתר ממה שקרה להאלפ והעובדה שבראשון היה אפילו חם יותר מאשר בזמן גמר הנשים. למרות שהפסידה לווזניאקי ואיבדה גם את התואר וגם את המקום הראשון בעולם, האלפ נשמעה די מרוצה בסיום כשאמרה: "אני עדיין יכולה לחייך. אני בסדר. בכיתי, אבל עכשיו אני מחייכת. זה רק משחק טניס בסופו של דבר. אני עצובה מאוד שלא זכיתי בתואר. הייתי קרובה שוב, אבל נגמר לי הגז בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully