וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי וצ'לסי עלו לשמינית הגמר

הבלוז עלו עם 0:3 מול ניוקאסל. באטשואיי הרשית פעמיים (31, 44) ומרקוס אלונסו קינח (72). מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את קרדיף מהצ'מפיונשיפ, דה בראונה (8) וסטרלינג (37) כבשו לזכותה

שחקן צ'לסי מרקוס אלונסו. רויטרס
גם הוא כבש. מרקוס אלונסו/רויטרס

הסיבוב הרביעי של הגביע אנגלי נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים: בראשון, צ'לסי טיילה לשלב הבא עם 0:3 קליל בביתה על ניוקאסל בקרב על טהרת הפרמיירליג. מאוחר יותר מנצ'סטר סיטי הצליחה לעבור גם היא עם 0:2 מול קרדיף.

צ'לסי - ניוקאסל 0:3

הקבוצות נפגשו בסטמפורד ברידג' בדצמבר, וגם אז המגפייז יצאו מהביקור בלונדון עם שלישייה ברשת. הפעם הם גם לא הצליחו לצמק את התוצאה והודחו מהגביע עם שלישייה. מישי בטשואי העלה את הבלוז ליתרון בדקה ה-31 והכפיל בדקה ה-44. קבוצתו של אנטוניו קונטה נראתה הרבה יותר טוב, ובדקה ה-72 מרקוס אלונסו קבע את תוצאת המשחק והשיג את השלישי. אלופת אנגליה תקווה להגיע לגמר פעם נוספת ולהבדיל מהעונה שעברה, גם לזכות בו.

קרדיף - מנצ'סטר סיטי 2:0

חלום הקוואדראפל של פפ גווארדיולה ושחקניו עדיין חי ונושם גם אחרי המשחק מול קבוצת הצמרת מהצ'מפיונשיפ. השער הראשון הגיע בדקה השמינית. קווין דה בראונה בעט כדור חופשי מ-17 מטר בצורה חכמה מאוד עם בעיטה שטוחה לפינה וזה 0:1. בדקה ה-37 הגיע השני כשברנרדו סילבה הגביה משמאל למרכז וראחים סטרלינג נגח מקרוב פנימה את ה-0:2. בין לבין נפסל שער של ברנרדו סילבה בגלל נבדל של לירוי סאנה בדקה ה-25. בהילוך החוזר ניתן היה לראות שהשער לא היה צריך להיפסל כיוון שסאנה לא היה בנבדל וגם לא בטוח שהיה מעורב במהלך, אבל צוות השיפוט ביטל את השער ועורר את חמתו של פפ גווארדיולה. ג'ו בנט מקרדיף הורחק בדקה ה-92 אחרי עבירה מכוערת שגררה צהוב שני ואדום.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סטרלינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully