וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.1: לואיס אנריקה מועמד להחליף את קונטה בצ'לסי

האיטלקי אמור לעזוב בקיץ. וגם: אוהדי דורטמונד פנו נגד אובמיאנג, שמקווה לעבור ללונדון בימים הקרובים. לוקאס מורה מתקרב לטוטנהאם, אינטר רוצה את קשר בטיס, לואיק רמי עבר לחטאפה

רויטרס

העברות

* לואיק רמי, חלוצה הצרפתי של צ'לסי שהחל את העונה כמושאל בלאס פלמאס, יסיים אותה כמושאל בחטאפה, אצלה חתם לחצי עונה.

* בנו של ריבאלדו האגדי, ריבאלדיניו, שוחרר ללא תמורה מדינמו בוקרשט וחתם בלבסקי סופיה לשנה וחצי.

* ליון רכשה מליל את שחקן הכנף מרטין טרייה, תמורת 11 מיליון יורו. טרייה שמשחק העונה כמושאל בשטרסבורג, יישאר במדיה עד סוף העונה ובקיץ יצטרף לליון.

* לאס פלמאס שנאבקת נגד הירידה בספרד, צירפה בהשאלה את המגן הימני מתיאס אגירגראי. האורוגוואי בן ה-28 הגיע בהשאלה מטיחואנה המקסיקנית.

* אנורתוזיס מפסוגטסה של רוני לוי ואריאל הרוש, התחדשה במגן ימני חדש: אנדרז' סטרונה הסלובני, ששיחק בחודשים האחרונים בניו יורק סיטי מה-MLS.

* פליקס בסטיאנס, שחקן ההגנה של בוכום, נמכר לטיאנג'ין טדה הסינית תמורת מיליון יורו.

* מי שעזב את טדה הוא נמניה גודל הסרבי, שעבר לאלופה הסינית גוואנגז'ו אברגרנדה.

שמועות

* סאות'המפטון מקווה לרכוש מספרטק מוסקבה את שחקן הכנף קווינסי פרומס, בשבוע הקרוב. המחיר של ההולנדי הבינלאומי אמור לנוע סביב 30 מיליון ליש"ט.

* אחמד מוסא צפוי לחזור לצסק"א מוסקבה אחרי תקופה מאוד מאכזבת בלסטר סיטי. שתי הקבוצות כבר סיכמו את מרבית הפרטים והניגרי יעבור בהשאלה. הוא שיחק בצס"קא בהצלחה גדולה בשנים 2012-2016.

* לוקאס מורה ממשיך להיות אחד המלפפונים החמים בחלון ההעברות שייסגר השבוע. טוטנהאם, בורוסיה דורטמונד ובייג'ינג גואן מעוניינות והלונדונים נראים כפייבוריטים לצרף את הברזילאי בן ה-25.

* אחרי דיווחים על התעניינות באנדי קארול, פיטר קראוץ', אוליבייה ז'ירו ואדין דז'קו, החלוץ התורן שמוזכר כמועמד לצ'לסי הוא סלומון רונדון מווסט ברומיץ'.

* סטניסלב לובוטקה נמצא גבוה ברשימות של אינטר לקראת הקיץ - אולי אפילו כבר בינואר. הסלובקי בן ה-23 נרכש על ידי סלטה ויגו בקיץ תמורת 5 מיליון יורו מנורשלאנד הדנית, והוא יעלה לפחות 30 מיליון יורו.

* פייר אמריק אובמיאנג ספג שריקות צורמות מחלק מאוהדי בורוסיה דורטמונד ב-2:2 נגד פרייבורג בשבת. החלוץ הגאבונזי שגם ראה שלט ביציע: "אף שחקן לא גדול יותר מהמועדון", מקווה שארסנל תגיש עליו הצעה חדשה שתנחית אותו בלונדון. ההערכות הן שדורטמונד תסתפק ב-60 מיליון ליש"ט.

* חאבייר פסטורה רוצה לעזוב את פריס סן ז'רמן לנוכח הדקות המעטות להן הוא זוכה והעובדה שהוא משתוקק להיכלל בסגל ארגנטינה למונדיאל: "כבר שנתיים שאני לא משחק הרבה. כיום אני השחקן ה-14 בקבוצה, וזה קצת קשה, כי אני רוצה לשחק בגביע העולמי. אני אוהב את העיר הזאת מאוד, וגם את הקבוצה. אנחנו מחכים".

* ב"דיילי מייל" מדווחים שאנטוניו קונטה צפוי לעזוב את צ'לסי בקיץ, והמועמד המוביל להחליפו הוא לא אחר מאשר לואיס אנריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully