וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ': "לא מאמין שמפקפקים בזינדין זידאן, זה משוגע"

קשר ריאל מדריד גיבה את מאמנו ("תומכים בו") ושלח מסר לפ.ס.ז': "רק אנחנו זכינו פעמיים רצוף באלופות, למה שנפחד?" זידאן מרוצה: "יש רגעים בהם השחקנים צריכים לגלות אופי"

רויטרס

ריאל מדריד התאוששה אמש (שבת) מההדחה המדהימה מהגביע הספרדי, כשהביסה את ולנסיה 1:4 במסטאיה. כריסטיאנו רונלאדו כבש פעמיים מהנקודה הלבנה (16, 38), מרסלו (84) וטוני קרוס (89) השתתפו גם הם בחגיגה, ונתנו לזינדין זידאן קצת אוויר לנשימה לקראת המפגש הגורלי עם פריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות עוד כשבועיים וחצי.

"אני שמח מאוד", אמר זינדין זידאן בסיום. "צריך לברך את השחקנים. שיחקנו משחק מצוין במגרש קשה מאוד. יש רגעים קשים בהם השחקנים צריכים לגלות אופי. לעתים קרובות כדורגל מתרחש בראש. השחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות, לא להוריד את הראש. אני מרוצה מאוד מהגישה. קיילור נבאס הציל אותנו ב-15-20 דקות, אבל הגיע לנו לנצח. תמיד ישפטו אותי, מדי יום, עד הסוף. זה לא ישתנה. אני צריך להמשיך לעבוד".

על קארים בנזמה, שלא אהב את החילוף שלו, אמר זידאן: "כולם כועסים כשהם מוחלפים, אבל מה שחשוב שזה התוצאה וקארים מרוצה".

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד הביסה 1:4 את ולנסיה בחוץ

קיילור נבאס, מהמצטיינים בריאל, הוסיף: "שיחקנו טוב וזה הכי חשוב. יש רגעים בהם צריך לסבול, אבל אסור לאבד את האופי שלהם. שיחקנו טוב כבר כמה משחקים, זה לא סוד שגם שיחקנו רע מאוד, אנחנו מודעים לכך. חשוב לשמור על יציבות ואחרי משחקים כאלה נהפוך עוד יותר חזקים. הליגה קשה מאוד, אבל ניתן הכל ולא נרים ידיים. אלה שחושבים שלא נילחם עד הסוף טועים מאוד. אנחנו מדריד".

לוקה מודריץ' גיבה את מאמנו ואמר: "אני לא מאמין שמפקפקים בזידאן אחרי כל מה שהוא עשה, זה משוגע. אנחנו יודעים שלפעמים בכדורגל דברים לא מסתדרים, אבל לפקפק במאמן - אני לא יכול להבין את זה. כמובן שאנחנו תומכים בו". על המפגש עם פריס סן ז'רמן בליגת האלופות אמר הקרואטי: "אני חושב שכולם מכבדים אותנו, ואף אחד לא רוצה לשחק מולנו. פחד לא קיים בכדורגל, בטח לא בריאל מדריד. אנחנו הקבוצה היחידה אי פעם שזכתה במפעל פעמיים ברציפות, אז למה שנפחד?"

נאצ'ו השמיע קולות דומים: "אני בטוח שפריס סן ז'רמן לא רוצה לשחק מולנו, אנחנו ריאל מדריד ואנחנו לא מפחדים מאף אחת. מצפה לנו אתגר חשוב מאוד, אין ספק שאנחנו מסוגלים לזכות שוב".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד הביסה 1:4 את ולנסיה בחוץ

לכתבה המלאה

אתה רוצה לספר לנו משהו, כריסטיאנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully