וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד מנהלות מו"מ להעברתו של אלחסן קייטה

27.1.2018 / 22:30

החלוץ שעשוי להחמיץ את בית"ר בשל פציעה, מחוזר על ידי עמיר תורג'מן. קוגבניה עשוי להחליפו בחוד בשני, ערן לוי, דיא סבע וניקו אולסק יחזרו להרכב, בן צעירי ועדי קונסטנטינוס קיבלו הודעה שהם רשאים לעזוב

אלחסן קייטה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מצטרף לרשימת הפצועים של נתניה. אלחסן קייטה/ברני ארדוב

מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד מנהלות מו"מ על העברתו של החלוץ אלחסן קייטה. קייטה הפצוע, נמצא בספק למשחקה של הקבוצה מול בית"ר ירושלים ביום שני (21:00, ספורט 5) במשחק המרכזי של המחזור ה-20 בליגת העל. החלוץ שמצוי בתקופה לא טובה, לא התאמן מאז המשחק מול מ.ס. אשדוד בגביע המדינה ביום רביעי והוא מצטרף אל לאנדרו ריביירו הברזילאי שנעדר מהמשחק האחרון בשל פציעה. קייטה עשוי לעבור למ.ס. אשדוד שמעוניינת בו וייתכן שתהיינה התפתחויות בנושא בקרוב, כאשר עמיר תורג'מן מעוניין בו. אם קייטה לא ישחק, ייתכן כי דידייה קוגבניה ישחק כחלוץ מול בית"ר.

מי שיחזור להרכב הוא ערן לוי שהתאמן הערב (שבת) בצורה מלאה אחרי שנעדר מהמשחקים האחרונים. גם דיא סבע שלא פתח מול אשדוד בגביע, יחזור ל-11 יחד עם ניקו אולסק שנעדר בגלל כרטיסים צהובים. מכבי נתניה תחסר כזכור בתקופה הקרובה את הבלם ברנקו ורגוץ' שסובל משבר בצלעות מהמשחק מול אשדוד.

המגן השמאלי בן צעירי והקשר עדי קונסטנטינוס קיימו שיחה עם הצוות המקצועי וקיבלו אישור לחפש לעצמם קבוצה חדשה כדי לזכות לדקות משחק משמעותיות יותר. עם זאת צעירי לא מתכוון לעזוב והוא ינסה להוכיח שמקומו בקבוצה.

עוד בנושא:
מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1
הפועל חיפה ניצחה את הפועל עכו 0:1 בחוץ
מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון בדקה ה-90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully