וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן: "גאה בשחקנים שלי". נעים: "מפסידים לקבוצות שלא רוצות לנצח"

מאמן אשדוד היה מסופק מהניצחון החשוב: "לא היה משחק גדול שלנו, אבל חכם ונחוש". מאמן אשקלון הפיל את האחריות על השחקנים: "מלכה קיבל אדום טיפשי, עברו את יובאנוביץ' בקלות בגול הראשון"

מאמן מ.ס אשדוד, עמיר תורג'מן אצל טוכמן וחמי. לירון מולדובן
ניצחון סופר חשוב. תורג'מן/לירון מולדובן

מ.ס אשדוד השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב מאין כמוהו כשגברה 1:2 בחוץ על הפועל אשקלון והשתוותה עליה בקרב נגד הירידה לליגה הלאומית. טעות קשה של ג'רפי אפשרה ליובאנוביץ' להעלות את המארחים ליתרון, אבל אספה איזן וגדי קינדה הפך ממש בדקה ה-90 אחרי מלאכת בישול נהדרת של בלסינג אלקה המצוין.

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים. לירון מולדובן
חזק במאבק ההישרדות. יובל נעים/לירון מולדובן

עמיר תורג'מן המאמן המנצח אמר בסיום: "הניצחון היה חשוב מאוד, אבל יותר חשובה הדרך לדעתי. אמרתי לחבר'ה בהפסקה שנהיה יציבים מנטלית ונהיה שם ובסוף דברים טובים קורים. אני גאה בשחקנים על הדרך והעבודה. לא היה משחק גדול שלנו, אבל משחק חכם ונחוש".

על הטעות של ג'רפי: "הוא שוער ענק, זה קורה לכולם. אני מעדיף לנצח כמו בנתניה, אנחנו מתקרבים לאיפה שאנחנו רוצים אבל הדרך עוד ארוכה. יש לנו שחקנים מאוד מוכשרים בחלק הקדמי אבל כישרון זה לא מספיק. אני מרגיש שהרבה שחקנים עשו התקדמות. זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו ועשינו עבודה טובה".

יובל נעים תירץ והפיל אחריות על אבי מלכה שהורחק לפני השוויון: "עבירה טפשית של שחקן בפינה בלי שום טעם שמקבל אדום ומכניס אותנו ללחץ. זה משחק חמישי שאנחנו מפסידים בתוספת זמן או קרוב לזה. נקווה שבהמשך נעשה תוצאות טובות יותר. לא יודע אם יהיו שינויים, אנחנו עושים הרבה מאוד נזקים במשחקים שהם כבר גמורים. בעונה שעברה ידענו לא להפסיד את המשחקים האלו. הבאנו את עצמנו לקו אחד עם קבוצות התחתית, נצטרך לצאת מזה".

נעים ביקר את יובאנוביץ': "בגול הראשון עברו אותו בקלות. אנחנו שוב מפסידים לקבוצות שבכלל לא רוצות לנצח, הם רצו לעשות תיקו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully