וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הכחיש את השמועות: "רוצה להישאר בריאל מדריד"

התופעה מוכרת של שמועות לגבי רצונו של כוכב הבלאנקוס לעזוב את הקבוצה חזרה, והוא מיהר להבהיר: "אני אוהב את המועדון". לגבי העתיד: "יכול להיות שלא אעמוד בתוכנית לשחק עד גיל 41"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
המצב לא פשוט. רונאלדו/רויטרס

המצב העגום בריאל מדריד מעלה בתקופה האחרונה, איך לא, את השמועות הקבועות לגבי עזיבה צפויה של כריסטיאנו רונאלדו. על פי התקשורת העולמית, כוכב הבלאנקוס לא מרוצה מהמשא ומתן המתנהל על חידוש החוזה שלו, וכמובן שחוסר ההצלחה של הקבוצה העונה לא עוזר. למרות כל זה, רונאלדו הכחיש אמש (שישי) את השמועות הללו בראיון שהעניק לכי התקשורת הסיני "דונגקידי".

"כמובן שאני רוצה להישאר פה, אני אוהב את המועדון הזה", אמר הפורטוגלי, "אני אוהב לגור כאן. אני פה מ-2009 ואני אוהב את מזג האוויר בעיר ואת האנשים. אני קרוב לפורטוגל ויכול להגיע לשם ברכב. ספרד היא מדינה נהדרת, אני אוהב אותה".

חוזהו הנוכחי של רונאלדו בריאל יפוג ב-2021, ובינתיים הוא נאלץ להודות שאולי יצטרך לשקול מחדש את התוכנית המקורית שלו, לשחק עד גיל 41 (בשנת 2026). "אני מרגיש מצוין. השגתי כל מה שאי פעם חלמתי עליו. אולי לא אצליח לממש את תוכנית הפרישה בגיל 41, אני חי את הרגע. להיות מאמן זה לא בתוכניות שלי, אבל אנשים משנים את דעתם. כרגע זה לא משהו שאני רוצה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully