וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג: "לא איימתי על קליבלנד שאעבור ניתוח ואשב בחוץ"

רכז בוסטון נאלץ להכחיש דיווח לגבי אופי הלחצים שהפעיל על ראשי הקאבס בניסיון להביא לשחרורו. הרוקי של מילווקי, סטרלינג בראון, חנה בחניית נכים, התעמת באלימות עם שוטרים ונעצר

לברון ג'יימס מול קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס מול קליבלנד קאבלירס. רויטרס
בקרוב שוב ישתפו פעולה. קיירי לולברון/רויטרס

קיירי אירווינג ולברון ג'יימס אולי ישתפו פעולה באותה הקבוצה באולסטאר, אבל בינתיים הרכז נאלץ להכחיש הלילה (בין שישי לשבת) שמועה לא נעימה בקשר לתקופה שעוד שיחקו יחד בקליבלנד. האתר cleveland.com טען כי כוכב בוסטון "איים לשבת בחות כל העונה ולעבור ניתוח בברך, כדי לשכנע את הבעלים דן גילברט ואת אנשי הקאבס שמערכת היחסים הזאת בלתי ניתנת להצלה", ולמעשה, לגרום להם לשחרר אותו.

אירווינג מיהר להכחיש את הסיפור הזה, וטען כי האבחנה שהוא זקוק לניתוח "נשמעת כמו הפרה של תנאי ביטוח הבריאות שלו". בדיווח אליו התייחס קיירי, נכתב כי "הוא זקוק לניתוח פשוט בברך, כדי להשלים הליך רפואי שעבר במהלך סדרת הגמר ה-2015, כדי לתקן את הפיקה השבורה שלו". על פי הדיווח, הניתוח אינו דחוף.

* הגארד הרוקי של מילווקי, סטרלינג בראון, נעצר לאחר ששוטרים נאלצו להמם אותו ברובה הלם, בעקבות ויכוח שניהל איתם במגרש חנייה. השוטרים כתבו דו"ח לסטרלינד, שחנה לאורך שתי חניות נכים, ואז הוא הגיע להתעמת איתם באופן אגרסיבי. הוא רוסן ונלקח למעצר. מהבאקס נמסר כי הם "מודעים למצב ובודקים את המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully