וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו שיבח: "אלכסיס פנטסטי, ייתן לנו תוספת של בגרות"

מאמן מנצ'סטר יוניייטד מרוצה מהכוכב החדש שלו, לאחר שערך בכורה ובישל בגביע: "הוספנו לחוליית ההתקפה שחקן יותר מנוסה". גם אנדר הררה הרעיף מחמאות: "הוא יכול לשחק בכל מקום"

אלכסיס סאנצ'ס שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מתאקלם במהרה. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד חגגה אתמול (שישי) 0:4 קליל, בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי, מול יאוביל טאון מתחתית הליגה הרביעית. גולת הכותרת של המשחק הייתה הופעת הבכורה של אלכסיס סאנצ'ס, שפתח בהרכב ושיחק 72 דקות, ואף בישל את אחד השערים למרכוס רשפורד. הצ'יליאני לא הרשים בחצי השעה הראשונה, והרבה לאבד כדורים, אך בהמשך נכנס לעניינים וראה כיצד אנדרה הררה, ג'סי לינגארד ורומלו לוקאקו משלימים את החגיגה מול היריבה הצנועה. בסיום, ז'וזה מוריניו הביע את שביעות רצונו משחקן הרכש החדש שלו.

"הוא תוספת פנטסטית עבורנו", שיבח המאמן, "כולם קיבלו את העובדה שהוא מגיע לכאן, והוא שחקן מצוין בשבילנו. השאלה היא תמיד מי ישאר בחוץ, אבל זה לא המצב פה. יש לנו חבורה נפלאה של שחקני התרפה ועכשיו הוספנו אליה אחד, מעט יותר מנוסה. הבחירה שעשה בשער השני היא כזו ששחקנים כמו מרכוס עדיין לא רגועים מספיק כדי לקחת. הוא יספק לנו תוספת של בגרות".

מוריניו רשם את משחקו ה-100 כמאמן יונייטד ואת הניצחון ה-62 (23 הפסדים, 15 תוצאות תיקו), שהגדיל את המאזן ההיסטורי ל-0:17 לשדים האדומים מול יאוביל בארבעה מפגשים בגביע. "יכולתי לשמוע את המאמן שלהם, דארן וויי, על הקווים", הוא סיפר, "והוא ידע על מה הוא מדבר. אבל אנחנו מקצוענים, וכשהובלנו 0:1 שלטנו במשחק, יתרנו שטחים להתקפות מעבר והרגנו את המשחק.

סאנצ'ס פתח את המשחק על קו שמאל של התקפת יונייטד, אך בהמשך תפקד כשחקן חופשי בשליש האחרון של המגרש. "אני חושב שהוא יכול לשחק בכל מקום", אמר אנדר הררה על חברו החדש, שהיה מעורב ב-15 שערים ב-15 משחקי הגביע האחרונים, "הוא שחקן פנטסטי, הגישה שהוא מראה מדהימה. הוא נלחם על כל כדור אפילו כשלא הוא מאבד אותו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully