וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "שמח מאוד, אבל לא רציתי להעפיל לגמר ככה"

השוויצרי ניחם את יון צ'ונג, שפרש בפיגור 6:1, 5:2: "עוד נראה אותו, אין ספק שהוא יגיע לטופ 10". על הגמר מול צ'יליץ': "המנוחה תעזור לו". הקוריאני: "כאב לי מאוד, לא יכולתי ללכת"

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר עם הטניסאי הקוריאני יון צ'ונג. רויטרס
לא כך שניהם רצו שזה יסתיים. פדרר וצ'ונג/רויטרס

מסע קוסם נוסף של רוג'ר פדרר עשוי להסתיים עם גרנד סלאם מספר 20. המאסטרו השוויצרי העפיל היום (שישי) לגמר אליפות אוסטרליה, שם יפגוש ביום ראשון את מארין צ'יליץ' בניסיון להניף את הגביע במלבורן בפעם השישית, ובכך להשתוות לנובאק דג'וקוביץ' (בעידן הפתוח) ורוי אמרסון (לפני העידן הפתוח).

חצי הגמר היה קל במיוחד עבור פדרר בן ה-36, שעדיין לא שמט מערכה בטורניר. הפייבוריט הגדול הוליך 1:6, 2:5 על סנסציית הטורניר יון צ'ונג, לפני שהקוריאני הצעיר הודיע על פרישה בשל כאבים בכף רגלו. בכך, קיבל פדרר עוד קצת מנוחה לפני המפגש עם צ'יליץ', מולו הוא מחזיק במאזן של 1:8, כולל ניצחון מתוק על הקרואטי בגמר ווימבלדון האחרון.

בסיום, החמיא פדרר ליריבו בן ה-21. "שיחקתי עם יבלות בעבר וזה כואב מאוד", אמר. "בשלב מסוים זה פשוט כואב יותר מדי ואי אפשר לשאת את זה יותר. כמובן שאני שמח מאוד להיות בגמר אבל לא ככה. הוא שיחק טורניר נהדר, כל הכבוד לו על שניסה כל כך הרבה. עוד נראה אותו בעתיד, אין ספק שהוא יגיע לטופ 10 בעולם. היתר? נראה. אני לא רוצה לשים עליו יותר מדי לחץ. אפשר להבין איך ניצח את דג'וקוביץ' וזברב ואת כל היתר השבוע".

"המערכה הראשונה היתה די נורמלית", הוסיף השוויצרי. "בשנייה היה נראה שהוא איטי יותר, הוא נלחם בפציעה. הבנתי עוד לפני פסק הזמן הרפואי שמשהו קורה". על הגמר מול צ'יליץ' אמר: "הוא מביא כוח, יש לו הכל. יומיים של מנוחה יעזרו לו".

צ'ונג נשאל על מידת הכאבים שלו לאחר הפרישה, והשיב: "זה כואב מאוד. אני לא יכול ללכת. לא חשבתי שאוכל לשחק היום. פרישה היתה הדבר הנכון, אם הייתי משחק גרוע זה היה רע עבור האוהדים והקהל בבית. היתה לי חוויה טובה מאוד בטורניר, אני חושב שאני מסוגל להשתפר בעתיד".

הטניסאי הקוריאני יון צ'ונג. רויטרס
זו רק ההתחלה. צ'ונג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully