וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בהנהלת לידס יונייטד הודה: "עניין הסמל החדש היה מביך. טעינו"

בקבוצה מהצ'מפיונשיפ החליטו להקשיב לאוהדים, שחתמו על עצומה בה אספו 71,000 חתימות, ולוותר על הסמל החדש שהוצג: "רצינו להראות שהאוהדים הם הלב של הקבוצה, חשבנו שזה מיוחד"

אתר רשמי

לפני יומיים הנהלת לידס יונייטד חשפה את הסמל החדש של המועדון, שאמור היה להחליף את הישן בפתיחת עונת 2018/19 לכבוד ציון 100 שנה למועדון. בהנהלת הטווסים לא ציפו לקבל תגובה כל כך נזעמת מהאוהדים, שלא אהבו את הסמל בכלל והספיקו לחתום בתוך פחות מ-24 שעות על עצומה שכללה 71,000 חתימות שדרשה לא להפוך את הסמל המיועד לסמל של לידס. העצומה עשתה את שלה, ובמועדון הודיעו ש"תהליך בחירת הסמל ייבחן מחדש" והם צפוים להציג לאוהדים מספר אופציות בחודשים הקרובים.

"העוצמה וריבוי הדעות בין אוהדי לידס גרמו לנו להבין כמה תשוקה יש להם למועדון", סיפרה ההנהלה בתגובה רשמית. "הרצון מאחורי הסמל החדש היה להראות שהאוהדים הם הלב של הקבוצה, תמיד היו ותמיד יהיו. חשבנו שיהיה מדובר ברעיון מיוחד. אנחנו מאמינים בזה מאוד, ועל פי כך אנחנו גם מקשיבים להם והסמל שנבחר לא יהיה הסמל החדש של לידס יונייטד".

עוד בנושא:

מוריניו חתם על חוזה חדש, אלכסיס עשוי לערוך בכורה מול יאוביל
ארסן ונגר: "המשימה עדיין לא גמורה, יש לנו יריבה חזקה בגמר"
החולמים אחר הכסף: אלכסיס סאנצ'ס והנריך מחיטריאן מציגים גמישות

אוהדי לידס יונייטד. GettyImages
לא מרוצים. אוהדי לידס יונייטד/GettyImages

אחד מבכירי המועדון, אנגוס קיניר, דיבר על הנושא ברדיו BBC לידס: "האוהדים תיארו את הסמל כ'איום ונורא' ו'מחריד'. זה היה די מביך. אין ספק שטעינו. התייעצנו עם יותר מ-10,000 אנשים בחודשים האחרונים לגבי הסמל וכמעט כולם אהבו אותו. הוא סימל עבורנו את התשוקה והזהות הייחודית של המועדון עם האוהדים. האמת היא שמכל הסיפור הזה אני רק מתרגש יותר מהתשוקה של אוהדי לידס למועדון. אנחנו מקבלים את הפידבק השלילי ולא מתחבאים. נקיים דו שיח רחב יותר עם האוהדים כדי שהם יקבלו את התוצאה שהם יהיו מרוצים ממנה".

לידס יונייטד, שבעברה הייתה אחת מהקבוצות החזקות ביותר באנגליה, ממוקמת במקום ה-10 בצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה, והיא במרחק 3 נקודות מהמקום השלישי שמוביל לפלייאוף העלייה לפרמיירליג.

עוד באותו נושא

מוריניו חתם על חוזה חדש, אלכסיס עשוי לערוך בכורה מול יאוביל

לכתבה המלאה

ומה דעתכם על הסמל שהוצג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully