וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי לקראת סימונה האלפ בגמר אוסטרליה: "אין לי מה להפסיד"

הדנית (2) תפגוש את הרומניה (1), בגמר בין שתי שחקניות שמעולם לא זכו בגרנד סלאם: "מעכשיו הכל זה בונוס". גם האלפ משדרת רוגע: "זה עוד משחק, אני מוכנה" (שבת, 10:30, יורוספורט)

קרוליין ווזניאקי חוגגת. AP
אולי הפעם? ווזניאקי/AP

גמר הנשים של אליפות אוסטרליה הפתוחה יפגיש מחר (10:30, יורוספורט) את סימונה האלפ עם קרוליין ווזניאקי, במפגש בין שתי שחקניות שעדיין לא זכו בגרנד סלאם. הדנית הפסידה שני גמרים בארצות הברית (ב-2009 ו-2014), הרומניה הפסידה שני גמרים ברולאן גארוס (2014, 2017), ומחר מישהי מהן סוף סוף תעשה זאת.

האלפ (1), שנאלצה לשרוד שני מותחנים גדולים לאחרונה (מול לורן דייויס בסיבוב השלישי ומול אנג'ליק קרבר בחצי הגמר), הפסידה ליריבתה בשלושת המפגשים האחרונים בין השתיים, כשהמאזן עד כה עומד על 2:6 לזכות הדנית. עם זאת, להתמודדות מחר היא מגיעה עם מאזן מושלם של 0:11 ב-2018.

ווזניאקי (2), שבעצמה הצילה נקודת משחק מול יאנה פט, נשמעה רגועה לקראת מה שעשוי להיות רגע השיא בקריירה שלה. "אין לי מה להפסיד", טענה. "מכאן והלאה כל מה שאעשה זה בונוס. בכל סיבוב השגתי עוד הזדמנות, אני אסירת תודה על כך שהצלחתי להילחם ולהגיע לגמר. כבר יכולתי להיות בבית, אבל אני כאן, נלחמתי עד הגמר. אני גאה ונרגשת מאוד ואעשה את הטוב ביותר שלי כדי לנצח".

הרומניה מקווה שהניסיון שלה בהפסד בפריס בקיץ שעבר יסייע: "אני מרגישה מנוסה יותר, וגם חזקה יותר מנטלית. לא אנסה לשנות שום דבר. זה עוד משחק. כבר פגשתי את קרוליין פעמים רבות. אני מוכנה".

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
למודת ניסיון. האלפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully