וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: קורי וולדן סובל מקרע במיניסקוס

25.1.2018 / 23:01

הגארד האמריקאי, שנפצע בהפסד בקרסנוירסק, יעשה מאמץ לחזור לפעילות בקרוב, אך אם לא יצליח יעבור ניתוח וייעדר שישה שבועות. ג'ו אלכסנדר צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק בגן נר

one

גארד הפועל חולון קורי וולדן סובל מקרע במיניסקוס הפנימי, והחלטה האם ייאלץ לעבור ניתוח לתיקון הקרע תתקבל בימים הקרובים. השחקן, שנפצע אתמול (רביעי) במשחק ההפסד של חולון ברוסיה לייניסיי קרסנוירסק, נחת היום עם הקבוצה בארץ והגיע לבדיקות בבית החולים אסף הרופא לבדיקת MRI.

שחקן הפועל חולון, קורי וולדן. לירון מולדובן
ינסה לחזור ללא התערבות כירורגית. קורי וולדן/לירון מולדובן

לאחר התייעצות עם ד"ר דרור לינדנר הוחלט כי וולדן יעשה מאמץ בימים הקרובים לשוב לפעילות ללא התערבות כירורגית, אך אם יחוש כי הוא לא מסוגל לעשות זאת, ייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לשישה שבועות מפעילות.

מי שצפוי לחזור כבר למשחק הליגה הקרוב של הפועל חולון הוא ג'ו אלכסנדר, שהחמיץ את המשחק ברוסיה וגם את משחק הליגה שקדם לכך נגד בני הרצליה. אלכסנדר קיבל זמן להחלים מהפציעה בקרסול אותה הוא סוחב למעלה מחודשיים, והוא אמור להיות בסגל של דן שמיר למשחק הליגה נגד גלבוע/גליל ביום ראשון. המשחק בתחילה נקבע ליום שבת, אך לאחר שחולון פנתה למנהלת הליגה והסבירה על מורכבות חזרתה מהמסע לקרסניורסק, הסכימה גלבוע/גליל לדחות את ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully