וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מכבי הרצליה הפתיעה את הפועל קטמון וניצחה 1:3

קבוצת התחתית של עופר טלקר זכתה בניצחון חשוב ומנעה מהקטמונים עלייה זמנית למקום השני. ראשון לציון ניצחה 0:1 דרמטי את רמת השרון. שאר המשחקים נדחו בשל תנאי מזג האוויר

צילום: ארגון הלב הכתום

המחזור ה-20 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) אך עם שני משחקים בלבד. הסיבה? בשל תנאי המגרשים ומזג האוויר הקשים, המשחקים בין הפועל נצרת עילית להפעול פתח תקוה ועירוני נשר נגד אחי נצרת נדחו וישוחקו ביום שני. במשחקים שכן התקיימו, הפועל קטמון פספסה הזדמנות לעלות באופן זמני למקום השני כשהפסידה 3:1 בביתה למכבי הרצליה. גיל יצחק העניק להפועל ראשון לציון 0:1 דרמטי בתוספת הזמן על הפועל ניר רמת השרון.

הפועל קטמון - מכבי הרצליה 3:1

הקבוצה של ליאור זדה ניצחה בשבוע שעבר 0:2 את בית"ר תל אביב רמלה וקיבלה הזדמנות מצוינת לעלות באופן זמני למקום השני על חשבונה של הפועל כפר סבא נגד הקבוצה שנלחמת על חייה בתחתית, אך סיפקה משחק רע. הבלם הספרדי חוסה רודריגס הפתיע והיה הראשון להגיע לכדור קרן של האורחים ולנגוח אותו לרשת כדי לקבוע 0:1 למכבי הרצליה בדקה ה-17. אליאור משעלי הימם את המארחים פעם נוספת בדקה ה-25 עם בעיטה איכותית שהכניעה את ברק לוי וזה כבר 0:2 להרצליה. אבירם ברוכיאן החזיר את קטמון לעניינים בדקה ה-34 עם בעיטה חדה מתוך הרחבה והוריד את קבוצתו להפסקה בפיגור 2:1. קטמון לא הצליחה למצוא את השוויון במחצית השניה, ובתוספת הזמן הרצליה קיבלה פנדל אותו רז שטיין תירגם לשער נוסף, 1:3 גדול בסיום למכבי הרצליה. קטמון נשארת במקום השלישי עם 34 נקודות בעוד מכבי הרצליה נחלצת מהקו האדום ועולה למקום ה-14, שמוביל למשחקי המבחן, עם 19 נקודות.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון 1:0

אחרי התבוסה 5:0 להפועל מרמורק במחזור הקודם, היא רצתה לחזור לנצח במטרה לשמור על קשר עין עם שלוש המוליכות. המחצית הראשונה לא סיפקה יותר מדי מצבים מסוכנים והסתיימה ב-0:0. השנייה הייתה מעט יותר קצבית, אך הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת עד לתוספת הזמן, אז גיל יצחק הצליח לכבוש ולהעניק ניצחון לקבוצה של ניר ברקוביץ'. ראשון לציון נשארת במקום ה-4 עם 34 נקודות, רמת השרון ב-10 עם 26 נקודות. בסיום המשחק שוחח אביו של מאמן ראשון לציון, זאב ברקוביץ', עם אוהדי הקבוצה עד שהגיע ניר ואמר: "אין מה לדבר איתך, אתה זבל אתה" והלך מהמקום.

מאמן הפועל רמת גן ליאור זאדה. מגד גוזני
אכזבה לקטמון. זאדה/מגד גוזני

בשל מזג האוויר, בליגה א' נערכו היום שלושה משחקים בלבד:

עירוני קרית גת - הפועל הוד השרון 0:3
לקרית גת: שי מושל (45, פנדל), יניב מזרחי (76 ו-85)

מ.ס. כפר קאסם - מ.כ. ירמיהו חולון 1:0
לחולון: מאור אסור (10)

מ.ס. דימונה - בית"ר כפר סבא 1:1
לדימונה: ינון ברדה (4), לכפר סבא: אלנתן סלמי (48)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully