וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הכדורגלן שבעט לעיני המצלמות על עיתונאי שביקר אותו

חלוץ קלוב אמריקה ניסה להתנקם בכתב במהלך אימון, נקלט במצלמות וצפוי להיענש בחומרה. וגם: בוריס בקר מבקש את עזרת הציבור בהיחלצות מהבור הכלכלי, והילד שכבש ורץ להריע לעצמו ביציע

צילום מסך

פמלה אנדרסון עוברת לגור עם עדיל ראמי

זה לא סוד שכוכבת הפורנו נמצאת במערכת יחסים ממושכת עם בלמה של מארסיי, אבל לא ידענו שהזוגיות רצינית כל כך עד כדי כך שאנדרסון החליטה לעזוב את האחוזה שלה במאליבו כדי להתגורר עם ראמי בריביירה בדרום צרפת.

פמלה אנדרסון. אתר רשמי
עוברת לצרפת. פמלה אנדרסון/אתר רשמי

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פמלה אנדרסון. GettyImages
פמלה אנדרסון/GettyImages

בוריס בקר מבקש את עזרת הציבור

על הבור הכלכלי של בוריס בקר אולי כבר שמעתם, אבל על הניסיון המקורי שלו להיחלץ ממנו כנראה שעוד לא. בקר פנה לרשויות ולציבור הרחב במטרה לסייע לו באיתור של חמישה מתוך ששת תארי הגרנד סלאם בהם זכה במהלך הקריירה. המטרה הסופית: למכור אותן לכל המרבה במחיר.

בינתיים עוד אין בשורות טובות לטניסאי העבר הנואש. אול אינגלנד קלאב, איגוד הטניס הגרמני וההתאחדות הטניס האמריקאית בדקו האם הרכוש התגלגל איכשהו לידיהם, וחזרו עם תשובות שליליות. אז אם במקרה ראיתם או נתקלתם בשני גביעי אוסטרליה ושלושה גביעי ווימבלדון, תודיעו על כך בהקדם האפשרי.

בוריס בקר טניסאי עבר גרמני. AP
איבד הכל, תרתי משמע. בוריס בקר/AP

לעיני המצלמות: הכדורגלן שבעט כדורים לעבר ראשו של העיתונאי שסנט בו

חלוץ קלוב אמריקה המקסיקנית קרלוס דרווין קינטרו יעמוד בקרוב לועדת משמעת פנימית של המועדון. הסיבה (המטומטמת במיוחד): במהלך אימון בשבוע שעבר הוא ניסה לבעוט שוב ושוב כדורים לעבר עיתונאי ESPN שביקר אותו, והכל כשהכתב מדווח מהשטח בשידור חי. החלק היותר מביך הוא שהמזימה הזדונית של קינטרו אפילו לא צלחה, פשוט כי הוא לא היה מספיק מדויק. אפילו לנקום הוא לא הצליח.

כבש - ורץ להריע לעצמו מהיציע

קבלו את החגיגה מעוררת ההשראה הזו של תומאס פוסטר, שחקן קבוצת הנערים של בלפסט האירית

שערוריית המס של חלוץ ברייטון ואשתו

ביום גלן מארי מברייטון הוא חלוץ לא רע בכלל וחבר לקבוצה של תומר חמד ובירם כיאל, אבל בלילה מסתבר שהוא פושע. החלוץ בן ה-34 נעצר אמש יחד עם אשתו בחשד להעלמת מס בסכומים המוערכים במיליוני ליש"ט. אחרי פשיטה של המשטרה בביתו של מארי, סבר גורם בכיר המעורב בחקירה כי יש תשתית ראייתית להרשעה. נו, תומר חמד, גם זו דרך להרוויח דקות.

גלן מארי ואשתו. שניהם נעצרו

פיניקס מכינה את דווין בוקר לתחרות השלשות בצורה מקורית למדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully