וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "המשימה עדיין לא גמורה, יש לנו יריבה חזקה בגמר"

מאמן ארסנל שמר על פאסון אחרי הניצחון על צ'לסי וההעפלה לגמר גביע הליגה: "הם גרמו לנו לעבוד קשה בשביל הניצחון הזה". קונטה: "השחקנים שלי נתנו 120 אחוז, ספגנו שני שערים מוזרים"

ג'ק ווילשר ארסנל. רויטרס
סוף סוף חגיגה. שחקני ארסנל בטירוף מול צ'לסי/רויטרס

ארסל לא חווה עונה טובה בפרמיירליג והיא גם הודחה מוקדם מהצפוי מהגביע, אך אתמול (רביעי) התותחנים התקרבו עד כדי משחק אחד מתואר כשניצחו 1:2 את צ'לסי והעפילו לגמר גביע הליגה שם הם יפגשו את היריבה הכי חזקה שיכלו לקבל - מנצ'סטר סיטי.

ארסן ונגר שמר על פרופורציות אחרי הניצחון בידיעה שמנצ'סטר סיטי מפרידה בינו לבין התואר: "העסק הזה לא גמור בגלל שעדיין לא זכינו בכלום. אנחנו בגמר ואנחנו רוצים לנצח אותו מול האוהדים שלנו. כשאתה בגמר אתה רוצה לנצח אותו, אבל אנחנו משחקים מול קבוצה חזקה מאוד ויש לנו משימה גדולה לפנינו כי אנחנו רוצים להיות בטופ 4 של הפרמיירליג".

ונגר הוסיף: "צ'לסי גרמה לנו לעבוד בשביל הניצחון. היה לנו גם קצת מזל, אבל בסך הכול שלטנו במשחק במחצית השנייה אחרי שנתנו להם יותר מדי כבוד במחצית הראשונה. שיניתי משהו בהפסקה וזה עבד טוב. חשוב שהוכחנו שאנחנו יכולים לנצח קבוצות חזקות ולא משנה באיזה מפעל".

ארסן ונגר ארסנל. רויטרס
קצת נחת. ארסן ונגר/רויטרס

אנטוניו קונטה מנגד היה מאוד מאוכזב גם מההדחה וגם מהפציעה של וויליאן שנאלץ להתחלף על ידי רוס בארקלי שערך בכורה במדי הבלוז: "הפציעה של ווליאן היא קריטית בגלל שאין לנו הרבה שחקנים מחליפים. נאלצתי בעל כורחי להשתמש ברוס בראקלי שהוא שחקן ממש טוב ומאוד חשוב אבל הוא צריך זמן כדי להבין את הכדורגל שלנו".

קונטה הוסיף: "התקדמנו בצורה יפה במפעל הזה, היה לנו רצון גדול לשחק בוומבלי והתחלנו טוב, אבל ספגנו שני שערים מוזרים. היינו חסרי מזל פעמיים. אני מרוצה מהמחוייבות של השחקנים שלי, הם נתנו 120 אחוז כדי להגיע לגמר. זה מאכזב כי אתה מבין שהמכונית שלך נסעה ב-200 קמ"ש ועדיין לא הגעת למטרה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully