וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבלגיה: ליאור רפאלוב עשוי לעבור לסטנדרד ליאז' בטרייד

התקשורת הבלגית טוענת כי הקשר, שנמצא על הכוונת של מכבי תל אביב, עשוי להיות חלק מעסקה סיבובית שתנחית בברוז' את מגן ליאז' אלכסנדר שולץ, בו היא חושקת זמן רב. גם אנטוורפן בתמונה

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
יישאר בבלגיה? רפאלוב/GettyImages

לאן מועדות פניו של ליאור רפאלוב? הקשר בן ה-31 נמצא על הכוונת של מכבי תל אביב במשך תקופה ארוכה והאפשרות שיחזור לישראל בחלון ההעברות הנוכחי עדיין קיימת, אולם במקביל נרקמת לה אפשרות נוספת בתוך בלגיה. על פי דיווחים בתקשורת הבלגית, רפאלוב מועמד לעבור מקלאב ברוז' לסטנדרד ליאז' במסגרת טרייד. ברוז' מעוניינת במגנה הדני של ליאז' אלכסנדר שולץ, וכדי להנחית אותו עשויה לשלוח את הישראלי.

שמו של רפאלוב נקשר לליאז' בשנה האחרונה לא אחת, אולם המגעים לא הפכו ממשיים. כעת, כך טוענים בבלגיה, הסבירות שיעבור לשורות הקבוצה המדורגת במקום השמיני בליגה גבוהה יותר. בתקשורת הבלגית ציינו כי הסבירות שרפאלוב יחזור לישראל עדיין גבוהה יותר, אולם לא מן הנמנע שאם ברוז' וליאז' יצליחו להגיע לסיכום כספי ביניהן, הוא ייאלץ לנדוד לקבוצה הבלגית.

ליאז' היא לא הקבוצה הבלגית היחידה שהוזכרת כמועמדת לקלוט את רפאלוב. בשבועות האחרונים נטען כי גם אנטוורפן, המדורגת חמישית בטבלה, בדקה את האפשרות לצרפו.

עוד בנושא

קני סייף כבש במדי אנדרלכט, אך החמיץ פנדל בתוספת הזמן
אלמוג כהן פתח ושיחק 90 דקות ב-0:0 של אינגולשטאדט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully