וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליזה קורנה נמצאת בחקירה בשל חשד לעבירה על חוקי מניעת סימום בספורט

הטניסאית הצרפתייה, המדורגת 46 בעולם, לא עברה שלוש בדיקות פתע בביתה במהלך 2017 ותגיע לשימוע במרץ: "עברתי 20 בדיקות במהלך השנה הזו וכולן היו שליליות. אשאר חזקה בתקופה הקשה הזו"

אליזה קורנה טניסאית צרפתייה. GettyImages
הסתבכה. קורנה/GettyImages

פרשת סמים נוספת בסבב הטניס? הטניסאית הצרפתייה אליזה קורנה בת ה-27 נמצאת תחת הליך חקירה בשל העובדה שהחמיצה שלוש בדיקות פתח של חומרים אסורים במקומות שאינם במתחמי תחרויות. המדורגת 42 בעולם תמשיך לשחק בסבב עד הדיון בעניינה, אבל לא רשאית להשתתף בגביע הפדרציה ולכן נותרה מחוץ לסגל הצרפתי למפגש מול בלגיה, שייערך ב-10 בפברואר.

קורנה, שהגיעה עד הסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה, הוציאה הודעה ברשתות החברתיות בה כתבה: "רציתי להודיע לכם באופן אישי מה קורה איתי כרגע. באוקטובר שעבר רשמו לי שלוש 'אי הופעות' לבדיקות חומרים אסורים של הוועדה למניעת שימוש בחומרים אסורים בספורט ואיגוד הטניס העולמי. זה אומר שמתוך 20 בדיקות לחומרים אסורים שעברתי במהלך 2017, ובכולן חזרו תוצאות שליליות כמובן, החמצתי שלוש בדיקות בבית שלי בגלל סיבות חשובות מאוד שבאיגוד הטניס העולמי לא רצו לשמוע עליהן. המקרה שלי יגיע לשימוע במרץ וזה יכריע את המשך העונה שלי. אמשיך לשחק בטורנירים בצורה רגילה עד אז, אבל לא אוכל לייצג את המדינה שלי במפגש גביע הפדרציה הבא בגלל החוקים של איגוד הטניס העולמי. אעדכן אתכם בהמשך ואני מבטיחה לכם להישאר חזקה בזמן הקשה הזה".

המכתב שפרסמה קורנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully