וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.1: ברצלונה החתימה ילד פלא, קאריז'ו בסאות'המפטון

הקטלאנים רכשו את באלו טאבלה (18) הקנדי הכישרוני שישחק תחילה בברצלונה ב'. הסיינטס שילמו למונאקו 22 מיליון יורו עבור החלוץ הארגנטינאי, דורטמונד דחתה הצעה על אובמיאנג

אתר רשמי

העברות

* ברצלונה הודיעה על החתמתו של ילד הפלא הקנדי באלו טאבלה (18) לשלוש שנים. טאבלה נולד בחוף השנהב ומשחק בנבחרת קנדה ובמונטריאול אימפקט מליגת ה-MLS. הוא יישלח תחילה לברצלונה ב' ועשוי לעלות לקבוצה הבוגרת כבר בעונה הבאה.

* סאות'המפטון רכשה את החלוץ הארגנטינאי גידו קאריז'ו (26) ממונאקו תמורת 22 מיליון יורו והחתימה אותו על חוזה לשלוש שנים וחצי.

* מרקו פרידל מבאיירן מינכן הושאל לוורדר ברמן.

* החלוץ האוסטרלי בן ה-27 אפוסטולוס יאנו עבר מגואנגז'ו R&F לא.א.ק לרנקה.

* חואן קינטרו הקולומביאני בן ה-25 הושאל מפורטו לריבר פלייט.

שמועות

* בסקיי מדווחים כי בורוסיה דורטמונד דחתה הצעה של 50 מיליון ליש"ט מארסנל תמורת פייר אמריק אובמיאנג.

* ברצלונה כבר לא לבד במירוץ על ארתור קשרה הברזילאי של גרמיו. לפי דיווחים בספרד גם פריס סן ז'רמן ומונאקו מעוניינות בשחקן.

* מנצ'סטר סיטי קרובה להשלים את רכישתו של אמריק לאפורט בלמה של אתלטיק בילבאו אחרי שהסכימה לשלם סכום של כ-56 מיליון ליש"ט עבורו.

* רומא מעוניינת בג'רארד דאולופאו, הקיצוני עליו ברצלונה דורשת בסביבות 20 מיליון יורו. כך על פי "הגאזטה דלו ספורט" האיטלקי.

* מנצ'סטר סיטי שוקלת לבצע עסקת ענק עם אתלטיקו מדריד, במסגרתה יעבור סרחיו אגוארו לקולצ'ונרוס בתמורה לאנטואן גריזמן ועוד סכום כסף.

* באו ז'וגו הפורטוגלי מדווחים שהמגן השמאלי של בנפיקה אלכס גרימאלדו בן ה-22 יעבור בקיץ לנאפולי תמורת 30 מיליון יורו.

* המנהל המקצועי של רומא מונצ'י התייחס לשמועות סביב אדין דז'קו, שעשוי לעבור לצ'לסי, ואמר: "כרגע, דז'קו כאן ואנחנו שמחים מאוד. ההצעה שקיבלנו היא לא מתקבלת על הדעת".

* ניוקאסל סירבה להצעה של ברייטון על החלוץ אלכסנדר מיטרוביץ'.

* ווסט ברומיץ' הגיעה לסיכום עם זמאלק על רכישתו של הבלם עלי ג'אבר.

* אתלטיק בילבאו עשויה לפנות אל ארסנל בנוגע לנאצ'ו מונריאל בחלון ההעברות הנוכחי. הספרדי בן ה-31 מסיים את חוזהו אצל התותחנים בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully