וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: ליון הדיחה את מונאקו, גם פ.ס.ז' עלתה לשמינית הגמר

הקבוצה הלוהטת של ברונו ז'נסיו המשיכה בתנופה וניצחה את האלופה 2:3 בחוץ, מריאנו דיאס כיכב עם צמד. 2:4 למוליכה בבית על גנגאן, אדינסון קבאני לא שבר את שיא השערים

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
השיא יחכה. אדינסון קבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן העפילה הערב (רביעי) לשמינית גמר הגביע הצרפתי אחרי ניצחון ביתי 2:4 על גנגאן. ליון, שניצחה אותה בליגה ביום ראשון, הרשימה גם מול האלופה מונאקו והדיחה אותה מהמפעל עם 2:3 בחוץ.

מריאנו דיאס שחקן ליון חוגג. רויטרס
ד"ש לריאל. מריאנו דיאס/רויטרס

מונאקו - ליון 3:2

הקבוצה הלוהטת של ברונו ז'נסיו השלימה שבוע חלומי בו עלתה למקום השני עם ניצחון על פ.ס.ז' וגם הדיחה את מונאקו מהגביע. סטבן יובטיץ' נגח פנימה בדקה ה-13 והעלה את המארחת ליתרון, אבל ברטרן טראורה ביצע תרגיל נהדר והשווה בדקה ה-21, ארבע דקות לפני שהמהפך הושלם עם דחיקה של מריאנו דיאס בעזרת ג'יבריל סידיבה. טראורה גם בישל לדיאס, שהשלים צמד אישי ונגח את השלישי של ליון בדקה ה-55, כשרוני לופס רק הקטין בדקה ה-71. תומא למאר לא נכלל בסגל של מונאקו והגביר את השמועות בנוגע לעזיבתו בשבוע האחרון של חלון ההעברות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קווין טראפ שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
ספג רק מהנקודה הלבנה. קווין טראפ/רויטרס

פריס סן ז'רמן - גנגאן 2:4

אדינסון קבאני נעצר פעמיים אצל השוער האורח ולא הצליח לשבור את שיא השערים של כל הזמנים (עדיין שווה לזלאטן איברהימוביץ' עם 156 שערים לכל אחד) אבל גם בלי השערים שלו הצליחה המארחת להתאושש מההפסד הדרמטי לליון. פ.ס.ז' השיגה את ניצחונה ה-20 ברציפות בגביע, כשאדריאן ראביו נגח לרשת בדקה ה-21 ולוקא דו עזר עם שער עצמי בחלוף ארבע דקות. מרכוס תוראם צימק בדקה ה-33 מהנקודה הלבנה, אבל חאבייר פסטורה היה חתום על השלישי עם נגיחה בדקה ה-64 אחרי הכנה של יוליאן דראקסלר. ייני אנגבקוטו הצליח רק לצמק עם פנדל נוסף של גנגאן בדקה ה-75, שלוש דקות לפני שמרקיניוס סגר עניין עם עוד נגיחה.

משחקים נוספים

מונפלייה - לוריין 3:4
סן לו - לז הרבייה 2:1
טור - מץ 2:1 בפנדלים (0:0 ב-120 דקות)
טרואה - סנט אטיין 3:4 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)
ביסהיים - גרנובל 3:0 בפנדלים (2:2 ב-120 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully