וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "סנדגרן, תתנצל בפני כל האנשים שפגעת בהם"

24.1.2018 / 18:19

האמריקאית האגדית תקפה את בן ארצה, שהודח הלילה מאליפות אוסטרליה בגין דעותיו אחרי שצייצה: "מעבירה ערוץ" בזמן המשחק שלו. סנדגרן: "אני חייב תשובות רק לישו, כי אני רוצה את אהבתו"

טניס סנדגרן האמריקאי סיים הלילה (בין שלישי לרביעי) את דרכו באליפות אוסטרליה. המדורג 97 בעולם הפסיד 6:4, 7:6 (5), 6:3 ליון צ'ונג הקוריאני בתום משחק שארך שעתיים ועוד 34 דקות. למרות זאת הסערה סביב ציוציו והדעות הקיצוניות שלו לא נרגעה, אלא רק החמירה. במהלך המשחק צייצה סרינה וויליאמס: "מעבירה ערוץ" כשהיא מתכוונת לעקוץ אותו בחזרה על מה שכתב עליה בעבר.

עוד בנושא:
הומופוב, ימני קיצוני ומאמין בתאוריות קונספירציה: טניס סנדגרן
טניס סנדגרן הודח מאוסטרליה, פדרר בחצי הגמר

עם סיום המשחק הגיע סנדגרן למסיבת העיתונאים ונשא נאום בנושא הבוער: "אתם רוצים להכניס אנשים לתוך קופסאות קטנות כדי שתוכלו לסדר את העולם לפי העמדות שלכם. אתם רוצים להפשיט כל מידת אינדיבידואליות לטובת הדמוניזציה של היחיד על ידי הקולקטיב. חרצתם את גורלי על פי כמה אנשים שאני עוקב אחריהם וכמה לייקים שעשיתי בטוויטר. כדי לכתוב סיפור מפוקפק, לייצר סיקור סנסציוני, יש מעט מאוד דברים שלא תעשו כדי להפוך אותי לאיש שאתם מנסים להפוך אותי אליו. אתם מעדיפים מכונות תעמולה במקום לחקור מידע מכמה זוויות ופרספקטיבות בזמן שמנסים ללמוד, להשתנות ולגדול. אתם עושים דה-הומניזציה ומפנים שכן נגד שכן. בעשותכם כך, אתם עשויים לגלות שאתם יוצרים את אותו גיהנום שאתם מנסים למנוע.

"האמונה הברורה והנחרצת שלי היא שהערך הגבוה והחשוב ביותר צריך להיות באינדיבידואליזם של כל אחד, בלי קשר למגדר, גזע, דת או אוריינטציה מינית. זו המשימה שלי להמשיך את המסע הזה עם המטרה להפוך לאדם הטוב ביותר שאני יכול להיות על מנת לקבל את האהבה שלישו יש אליי, אני חייב תשובות לו ורק לו. עכשיו אענה על שאלות לגבי המשחק, אם לא אכפת לכם. תודה רבה. אם יש שאלות לגבי המשחק".

סרינה וויליאמס לא ממש התרשמה גם מהדברים האלה וצייצה לאחר מכן ציוץ בו תייגה את סנדגרן וכתבה: "אני לא צריכה אחת ולא רוצה אחת, אבל יש קבוצה שלמה של אנשים שראויים להתנצלות ממך. אני לא יכולה להסתכל על הבת שלי ולומר לה שישבתי בשקט מאחור. לא! היא תדע איך לעמוד על שלה ושל אחרים, דרך הדוגמה שלי". לכך היא צירפה תמונה, בה כתוב: "בגרות היא היכולת להתנצל ולהודות שאתה טועה כי אתה יודע שהטעויות לא מגדירות אותך".

פעיל הימין הקיצוני צרנוביץ' תוקף

השחקן קווין מקהייל תוקף את סנדגרן

טניס סנדגרן טניסאי אמריקאי מטנסי. GettyImages
סנדגרן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully