וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס סנדגרן: "הייתי במועדון הומואים, העיניים שלי מדממות"

23.1.2018 / 16:53

הטניסאי בן ה-26, שעלה לרבע הגמר באוסטרליה, מחק את כל הציוצים מהטוויטר, אבל צילומי מסך חשפו שצייץ תמונה של סרינה עם הכיתוב "גועל נפש" והביע תמיכה בתאוריות קונספירציה

טניס סנדגרן טניסאי אמריקאי. רויטרס
מעורר זעם רב. סנדגרן/רויטרס

טניס סנדגרן האמריקאי ישחק הלילה (בין שלישי לרביעי, 4:00 שעון ישראל, יורוספורט) ברבע גמר אליפות אוסטרליה מול יון צ'ונג. האמריקאי רושם טורניר חלומי במלבורן וינסה להמשיך קדימה אל עבר ארבעת הגדולים כנגד כל הסיכויים. עם זאת, מי שהגיע לטורניר כמדורג 97 בעולם, ממשיך לעורר את זעמם של אמריקאים רבים ובכלל של אנשים רבים ברחבי העולם. אחרי שאתמול נשאל במסיבת העיתונאים אודות האנשים אחריהם הוא עוקב בטוויטר והסביר שזה לא אומר שהוא מסכים עם כל דעותיהם, מחק האמריקאי בן ה-26 את כל הציוצים שלו מחשבון הטוויטר מארבע השנים האחרונות. זאת לאחר שציין במסיבת העיתונאים שלו כי הוא לא יצנזר את עצמו.

עוד בנושא:
סנדגרן: "לא מתרגש שמקשרים אותי לפוליטיקאים קיצוניים"
טניס סנדגרן מחכה ליון צ'ונג הלילה ברבע הגמר
נדאל אחרי הפרישה: "זה רגע קשה בשבילי"

למרות שמחק את הציוצים, גולשים רבים עשו צילומי מסך וראו שבין היתר סנדגרן צייץ תמונה של סרינה וויליאמס עם הכיתוב "גועל נפש", כמו כן הוא העלה ציוץ בו כתב: "נקלעתי למועדון הומואים אתמול בלילה... העיניים שלי עדיין מדממות" והוסיף בהאשטג: "אף אחד לא צריך לראות את זה". בנוסף, סנדגרן טען שפרשת פיצהגייט היא "בעלת עדויות רבות מדי כדי להתעלם ממנה. רוקחים פה איזה משהו כדי שיישמע לא כל כך חמור כמו שזה באמת". פרשת פיצהגייט הייתה תאוריית קונספירציה מופרכת לחלוטין שהפכה לוויראלית במהלך מערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016 ולפיה מנהל מסע הפרסום של הילרי קלינטון, ג'ון פודסטה, העביר מסרים מקודדים בדואר האלקטרוני המתייחסים לסחר בבני אדם וקישור מספר מסעדות בארצות הברית הברית לחברי המפלגה הדמוקרטית ולהתעללות מינית בילדים.

גם עכשיו, אחרי שמחק את כל הציוצים שלו, סנדגרן ממשיך לטעון שהעמדות שמביעים מפיצי תאוריות קונספירציה כמו ניקולאס פואנטס ל"מעניינות". פואנטס עצמו אפילו צייץ ציוץ תמיכה בסנדגרן והגדיר אותו כ"תומך וחבר זה זמן רב". האמריקאי בן ה-26 התייחס לתאוריות קונספריציה נוספות כמעניינות ותהה מדוע תקשורת הזרם המרכזי לא מסקרת את אותן ידיעות ומפיצה במקום זאת "חדשות כוזבות". סנדגרן גם התלונן על החברה האמריקאית כיום כשאמר: "אנחנו בתרבות מעצבנת בה חופש הדיבור נראה כמשהו לא מובן מאליו כמו שהיה בעבר. יש הרבה הגבלות בנושא הזה". בראיון לניו יורק טיימס הלילה אמר סנדגרן כי "אני לא מחשיב את עצמי כאיש ימין קיצוני. אני נוצרי אדוק ואני מתייחס להליכה שלי לאורו של ישו בצורה רצינית מאוד, אני תמיד בודק איך ההליכה הזו משפיעה עליי באופן אקזיסטנציאליסטי".

כשאיגוד הטניס האמריקאי ביקש מהגולשים בטוויטר להביע תמיכה בסנדגרן אחרי שעלה לרבע הגמר, רבים הגיבו בביטול. אחד הגולשים צייץ: "אני מקווה שהוא יפסיד לצ'ונג #טניסהגזען". אחד אחר כתב: "אין שום סיכוי בעולם". צייצן אחר הוסיף: "מצטער, אני לא יכול לתמוך בבנאדם שאומר שלימין הקיצוני יש עמדות מעניינות, אני לא הולך לתמוך באנשים כאלה". טניסאית העבר האגדית מרטינה נברטילובה, שמרבה להביע את עמדותיה בנושאים פוליטיים, נתבקשה להגיב בנושא על ידי אחד הגולשים בטוויטר וכתבה: "הוא צריך להישאל על הדברים האלה שהוא כתב ואמר ולדבר על זה. אם אתה מצייץ את זה, אתה צריך לעמוד מאחורי זה. למחוק את הציוצים זו לא התשובה".

הציוץ של מרטינה נברטילובה

טניס סנדגרן מצייץ על סרינה וויליאמס. מתוך טוויטר,
הציוץ של סנדגרן על סרינה וויליאמס/מתוך טוויטר
ציוץ של טניס סנדגרן על הומואים. מתוך טוויטר,
ציוץ של סנדגרן על הומואים/מתוך טוויטר
עמוד הטוויטר של טניס סנדגרן. מתוך טוויטר,
חשבון הטוויטר של סנדגרן אחרי שמחק את כל הציוצים/מתוך טוויטר
עמוד הטוויטר של טניס סנדגרן. מתוך טוויטר,
חשבון הטוויטר של סנדגרן/מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully