וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון הפסידה 98:93 לייניסיי

שחקניו של דן שמיר פספסו הזדמנות להתקרב להבטחת מקומם בשמינית גמר היורופקאפ. טו הולוואי הצטיין עם 30 נקודות ו-10 אסיסטים שלא הספיקו. קורי וולדן נפצע, לא התגלה שבר בברכו

שחקן הפועל חולון קורי וולדן. ברני ארדוב
בחולון מקווים שפציעתו לא קשה. קורי וולדן/ברני ארדוב

הפועל חולון פספסה הזדמנות להתקרב להבטחת מקומה בשמינית גמר היורופקאפ כשהפסידה היום (שלישי) 98:93 בחוץ לייניסיי הרוסית במשחק במסגרת המחזור ה-12 של ליגת האלופות של פיב"א. למרות משחק מעולה של טו הולוואי וגלן רייס ג'וניור, הקבוצה מסיביר הצליחה להשיג ניצחון והשאירה את חולון במקום ה-6 עם מאזן של 9:3. כדי להישאר במקום ה-6 שמוביל לשמינית גמר היורופקאפ, חולון תצטרך לנצח יותר ממה שינצחו יריבותיה יובנטוס וייניסיי במחזורים הנותרים.

הקבוצה של דן שמיר נאלצה להסתדר ללא ג'ו אלכסנדר, שנשאר בארץ במטרה לעבור טיפולים ולהיות כשיר לקראת משחק הליגה החשוב נגד גלבוע/גליל ביום ראשון. המשחק התחיל בצורה צמודה, אבל ברבע השני חולון רצה וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 43:51. הרוסים חזרו לעניינים, ועם רבע שלישי טוב יותר כפו על הישראלים רבע ישראלי צמוד מאוד. טו הולוואי, שנתן משחק ענק, איזן ל-88:88 קצת פחות מ-2 דקות לסיום המשחק, אבל הרוסים הגיבו עם 5 נקודות רצופות משלהם וסגרו עניין וניצחו בסיום 93:98.

במהלך הרבע הראשון של המשחק ברוסיה נחת הגארד קורי וולדן בצורה רעה מאוד על ברכו השמאלית כשהמכה שספג נשמעה עד הספסל החולוני הסמוך. לא ברור האם וולדן יעבור בדיקה בבית חולים בקרסניורסק, או שיעשה את הבדיקה רק ביום שישי אחרי חזרת חולון ארצה. לא התגלה שבר בברך ולא באצבע רגל שמאל. עם שובה של הקבוצה לארץ, הוא יעבור MRI כדי לאבחן את חומרת הפציעה.

קלעו להפועל חולון: טו הולוואי (30 נקודות, 10 אסיסטים), גלן רייס ג'וניור 20 (9 ריבאונדים, 6 אסיסטים), טיישון תומאס 17 (7 ריבאונדים), טי ג'יי קליין 13, תמיר בלאט 7, חנן קולמן 4, גיא פניני 2, קורי וולדן (03:05) ושלומי הרוש (03:50) שותפו אך לא קלעו.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
דן שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully