וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: מארין צ'יליץ' בגמר לראשונה בקריירה, האלפ מול ווזניאקי בגמר הנשים

הקרואטי (6) לא התקשה עם 2:6, 6:7 (3), 2:6 מול אדמונד. צ'יליץ' יפגוש בקרב על התואר את פדרר או יונג צ'ונג שיתמודדו מחר. האלפ התגברה על קרבר 3:6, 6:4, 7:9 בדרך לגמר הנשים מול הדנית

מרין צ'יליץ', טניסאי קרואטי,. רויטרס
חוגג מכל הלב. צ'יליץ'/רויטרס
seperator

אליפות אוסטרליה בטניס הגיעה לשלבים הסופיים והמכריעים ובלילה שבין רביעי לחמישי התחיל שלב חצי הגמר. בטורניר הגברים מארין צ'יליץ' (6) עלה לגמר לראשונה בקריירה אחרי ניצחון חלק על קייל אדמונד הבריטי (49). בטורניר הנשים קרוליין ווזניאקי ניצחה את אליס מרטנס ותפגוש בגמר הנשים בגמר הנשים את סימונה האלפ שגברה על אנג'ליק קרבר לאחר מותחן גדול.

גברים

מארין צ'יליץ' (קרואטיה, 6) - קייל אדמונד (בריטניה) 2:6, 6:7 (3), 2:6

חצי הגמר בין הקרואטי המדורג שישי לבין הבריטי המפתיע מהמקום ה-49 התנהל בצורה הכי צפויה שרק אפשר. צ'יליץ' שלט לחלוטין במשחק, ניצח אותו בשלוש מערכות תוך שעתיים ו-20 דקות בלבד ועלה לגמר הראשון בקריירה שלו באוסטרליה. מנגד, אדמונד לא הצליח להשיג אפילו שבירה אחת במהלך המשחק והרבה להתווכח עם השופטים. צ'יליץ' ממתין כעת בגמר למנצח בין רוג'ר פדרר ליונג צ'ונג שיתמודדו מחר בחצי הגמר השני. אם צ'יליץ' יפגוש את פדרר, זה יהיה שחזור גמר ווימבלדון האחרון בו השוויצרי חגג ניצחון. המאזן הכללי בין מארין צ'יליץ' לרוג'ר פדרר עומד על 1:8 לזכות השוויצרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קייל אדמונד, טניסאי בריטי,. רויטרס
קייל אדמונד מתווכח עם השופט הראשי/רויטרס

מהלך המשחק

את המערכה הראשונה הקרואטי ניצח בקלות תוך 37 דקות. צ'יליץ' השיג שבירה במצב של 2:3 לזכותו. לאחר מכן הוסיף שבירה נוספת בדרך ל-2:6. במערכה השנייה הבריטי הראה שהוא לא מתכוון לשמש תפאורה בלבד במעמד. אדמונד, שהרבה להתווכח עם השופטים בשל החלטות שקיבלו, הצליח לגרור את צ'יליץ' לשובר שוויון אחרי מערכה נטולת שבירות. ברגעי ההכרעה הקרואטי היה חד יותר וניצח בשובר השווין 3:7 בדרך לניצחון במערכה כולה 6:7.

המערכה השלישית הייתה קלה יותר מבחינת הקרואטי ששבר במצב של 1:1. הבריטי ניסה להגיב בכמה משחקונים צמודים, אבל הניסיון של היריב בא לידי ביטוי. צ'יליץ' השיג עוד שבירה בדרך לניצחון חלק 2:6.

סטטיסטיקה

אייסים: צ'יליץ' 20, אדמונד 7
שגיאות כפולות: צ'יליץ' 1, אדמונד 3
שבירות: צ'יליץ' 4, אדמונד 0
ווינרים: צ'יליץ' 31, אדמונד 25
שגיאות לא מחויבות: צ'יליץ' 30, אדמונד 35

קרוליין ווזניאקי חוגגת. AP
בדרך לגרנד סלאם ראשון? ווזניאקי/AP

נשים

סימונה האלפ (רומניה, 1) - אנג'ליק קרבר (גרמניה, 21) 3:6, 6:4, 7:9

וואו, איזה משחק קיבלנו היום באוסטרליה כאשר אחרי הניצחון הדי קל של ווזניאקי על מרטנס, נפגשו השתיים לקרב ענקיות שבסיומו ניצחה סימונה האלפ המדורגת ראשונה אך לא לפני שהזיעה מול הגרמניה החזקה בתום מותחן של שעתיים ו-20 דקות.

האלפ פשוט פירקה את קרבר במערכה הראשונה עם שלוש שבירות מהירות בדרך ל-0:5 וזה היה נדמר שהרומניה תטייל לגמר. אולם, קרבר ממש לא התכוונה לשמש תפאורה במשחק הזה ואחרי שניצחה במערכה השנייה, המותחן האמיתי החל בסט השלישי והמכריע. האלפ הובילה כבר 3:5 והגישה לניצחון במשחק. אולם, קרבר שברה פעמיים רצופות ועלתה ל-5:6, אלא שהאלפ החזירה שבירה וחזרה ל-6:6 והשיגה עוד שבירה מכרעת כדי לעלות ל-7:9 ולהכריע את המותחן הזה.

אחרי שצלחו את רבעי הגמר בקלות, הרומניה והגרמניה יאבקו על כרטיס אחד בלבד לגמר. זה יהיה המפגש העשירי בין השתיים והמאזן עומד כרגע על 4:5 לקרבר. האלפ שחולמת על תואר גרנד סלאם ראשון, נראתה טוב בשני הסיבובים האחרונים ותנסה להכתיב את הקצב. קרבר שחוזרת לעניינים אחרי עונה לא טובה ב-2017, תנסה להיעזר בקור הרוח שלה כדי לערער את הרומניה ולהמשיך הלאה. הגרמניה זכתה באוסטרליה לפני שנתיים.

קרוליין ווזניאקי (דנמרק, 2) - אליס מרטנס (בלגיה) 3:6, 6:7

ווזניאקי ממשיכה לחלום על תואר גרנד סלאם והבוקר היא העפילה בפעם השלישית בקריירה שלה לגמר גראנד סלאם אחרי ניצחון על מרטנס המפתיעה, שהפתיעה בדרך את סביטולינה ולא שמטה מערכה עד כה. הדנית המדורגת 1 בעולם לשעבר תוכל לחזור לפסגת הדירוג אם תזכה בטורניר ביום שבת. אחרי ניצחון די קל במערכה הראשונה, הדנית ביצעה שגיאה כפולה בהגשה במצב של 4:5 לטובתה ונתנה פתח לבלגית לחזור. מרטנס ניצלה זאת ועלתה ל-5:6, אבל ווזניאקי שמרה על ההגשה שלה ובמצב של 6:6 הצליחה לשלוט בשובר השוויון עם שלושה מיני ברייק בדרך ל-2:7 וניצחון במשחק כולו שארך קצת יותר משעה וחצי.

סימונה האלפ טניסאית רומניה. GettyImages
כמה שזה היה קשה. האלפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully